Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag måste dissa denna. Tyckte bara att den blev hård och seg men det kan vara handhavandefel.
Inte konstigt den blev hård.Jag måste dissa denna. Tyckte bara att den blev hård och seg men det kan vara handhavandefel.
Första försöket resulterade dessutom i kolsvart pizza eftersom 18 min tydligen var alldeles för länge i min ugn..
Vad är det? Som typ feta eller?
Det är en rökt ost, en smältost, men jag använder den som hårdost på mackaVad är det? Som typ feta eller?
Var hittar man den?
Fann den på mindre Coop, Stora Coop hade inte härVar hittar man den?
Helt klart handhavandefel eller knäpp ugnJag måste dissa denna. Tyckte bara att den blev hård och seg men det kan vara handhavandefel.
Första försöket resulterade dessutom i kolsvart pizza eftersom 18 min tydligen var alldeles för länge i min ugn..
Inte konstigt den blev hård.
Fast jag åt ju såklart inte den som blev bränd.. Det var försök nr 2 som blev hård och seg trots bra gräddad.Helt klart handhavandefel eller knäpp ugn
Haha nä tänkte inte det även om lite brända kanter på pizza inte brukar vara fel Jag gjorde en senast i helgen, lika perfekt som vanligtFast jag åt ju såklart inte den som blev bränd.. Det var försök nr 2 som blev hård och seg trots bra gräddad.
Va det värt pengarna alltså..? (Tyckte den va dyr..)
Såg den på Maxi idag, men tyckte den va dyr så köpte inte..Var hittar man den?
Är väldigt stort fan av tuttifrutti men klart värt de 25 spänn som jag betalade Gick åt fort men ändåååVa det värt pengarna alltså..? (Tyckte den va dyr..)
Såg den på Maxi idag, men tyckte den va dyr så köpte inte..
Vad tråkigt! Den har alltid blivit perfekt för mig och med riktigt god smak. Köper inget annat.Fast jag åt ju såklart inte den som blev bränd.. Det var försök nr 2 som blev hård och seg trots bra gräddad.
Nu köpte jag dessa på grund av din hiss, men ack så besviken jag blev. Förvisso tydlig tutti-fruttismak, men det blev på tok för sötsliskigt med fyllningens konsistens. Nä, jag blev tyvärr besviken. Påsen kommer nog slinka ned på sikt, men det kommer icke inhandlas någon mer
Mer åt mig nä kanske inte logiskt med tanke på avståndet mellan oss men trist att du inte gillade! Jag är ioförsej ombytlig så nästa påse kan vara för sötNu köpte jag dessa på grund av din hiss, men ack så besviken jag blev. Förvisso tydlig tutti-fruttismak, men det blev på tok för sötsliskigt med fyllningens konsistens. Nä, jag blev tyvärr besviken. Påsen kommer nog slinka ned på sikt, men det kommer icke inhandlas någon mer
Tyckte samma.Nu köpte jag dessa på grund av din hiss, men ack så besviken jag blev. Förvisso tydlig tutti-fruttismak, men det blev på tok för sötsliskigt med fyllningens konsistens. Nä, jag blev tyvärr besviken. Påsen kommer nog slinka ned på sikt, men det kommer icke inhandlas någon mer