Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Perfekt timing! Då testar jag denna som efterrätt istället för trolldegen till dessert jag nyss prövadeHISS på den här, perfekt när en vill ha lite efterrätt en vardag utan att vara alltför onyttig:
Växtfärs kräver lite annan behandling för att gå att äta. Den blir inte bra i konsistensen när man byter rakt av från köttfärs i recepten.
Jag brukar skänka bort de vegetariska alternativen från smakbox. Trist att det alltid är med nästan samma i många boxar på rad. Fick tex stekost/haloumi i flera boxar på rad och det är faktiskt oätligt, jag är ledsen att säga det. Vegoköttbullar är torra även i en gryta som de kokt med länge, men de är nu uppätna som tur är. Men till slut slutade jag smaka och gav bort allt sånt istället.
Verkligen! Själv älskar jag anamas färs, men där måste jag komma ihåg att kompensera fettet i köttet med olja, sen även lite mer krydda än med kött eftersom jag inte tycker färsen i sig smakar speciellt mycketVäxtfärs kräver lite annan behandling för att gå att äta. Den blir inte bra i konsistensen när man byter rakt av från köttfärs i recepten.
Ny HISS av gammal produkt: Wasas kanelknäcke! Jag har inte ätit det på år och dar men fick något slags infall senast jag var i Sverige, så jag köpte med mig ett paket. Sååå gott! En skiva sådant med lite smör på är ett perfekt alternativ när jag är ute efter något som är lite mer näringsrikt och mindre sockerstint än en bulle/kaka
Visa bifogad fil 114400
Håller med!! Jag äääälskar kanelknäcke, speciellt med en skiva gräddost på!Ny HISS av gammal produkt: Wasas kanelknäcke! Jag har inte ätit det på år och dar men fick något slags infall senast jag var i Sverige, så jag köpte med mig ett paket. Sååå gott! En skiva sådant med lite smör på är ett perfekt alternativ när jag är ute efter något som är lite mer näringsrikt och mindre sockerstint än en bulle/kaka
Visa bifogad fil 114400
Jag säger DISSJag säger HISS till Pågens minisnäckor med kardemumma Min man är tokig i kardemummabullar men svältfödd på det p.g.a bor i fel land. Han blev VÄLDIGT glad när jag kom hem från min senaste Sverigeresa med en påse sådana här Rejält med kardemummasmak och lagom mycket fyllning. Extra goda blir de om man värmer dem i micron i ett par sekunder först, så blir de sådär härligt mjuka och degiga
Visa bifogad fil 113700
Jag håller med, det är min senaste hyperfixering.HISS
på dem här tycker dem är jättegoda!
Du verkar inte vara ensam! Ser dem överallt på sistone och i en massa recept på instagram.Jag håller med, det är min senaste hyperfixering.
Jag ser inte vad det är! Så liten bild för stor hiss. Är det en chokladkaka? Annars är det ju bara typ de mest generiska, billiga hotellkexen i världen.HISS
De har precis kommit till Sverige.Jag ser inte vad det är! Så liten bild för stor hiss. Är det en chokladkaka? Annars är det ju bara typ de mest generiska, billiga hotellkexen i världen.
Vad är det för något? Jag ser tyvärr ingen bild alls.HISS
Vad är det för något? Jag ser tyvärr ingen bild alls.
Ingen bild.Vad är det för något? Jag ser tyvärr ingen bild alls.