Gillar du vanliga platta mjuka orangea tuttifrutti?Tyckte samma.
God idé, men för sött för mig.
Kan nog varit lite sötare än dom men måste nog införskaffa en påse till för bedömning snarast
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gillar du vanliga platta mjuka orangea tuttifrutti?Tyckte samma.
God idé, men för sött för mig.
Jag älskar de mjuka orangea. Upplever de som lite mer fruktiga och ett uns av syrlighet i. Saknade det i den mjuka fyllningen.Gillar du vanliga platta mjuka orangea tuttifrutti?
Kan nog varit lite sötare än dom men måste nog införskaffa en påse till för bedömning snarast
Fast dem där är räliga! Fete DISS från mig med! Piii!Jag har nu smakat dessa och vill påstå att jag inte gillar dem. Jag har med andra ord inte börjat gilla chips, det är ett undantag att jag gillar brynt smör och chili alltså
DISS alltså!
Visa bifogad fil 115299
Ja, faktiskt.Gillar du vanliga platta mjuka orangea tuttifrutti?
Vad skönt jag inte är helt ensam De hade en konstig smak, lite barbecue, men när man kände den så försvann den och blev något annat o-gott!Fast dem där är räliga! Fete DISS från mig med! Piii!
Ja, jag hoppades på en god bbq smak men nej..Vad skönt jag inte är helt ensam De hade en konstig smak, lite barbecue, men när man kände den så försvann den och blev något annat o-gott!
Ska testa det!Alltså det här teet! Det är nog ingen nyhet men förtjänar att få vara med här ändå tycker jag. Te brukar jag mest anse vara blaskigt vatten men detta smakar verkligen så som det sägs att det ska smaka (dessutom för mig helt rätt smak, förstås).
Visa bifogad fil 115357
Ska testa det!
Och vad skönt för ögonen att du kan stava till ordet "te". Alldeles för ofta ser man olika varianter av ordet och då blir jag gräsligt ovilligt inställd till all form av te i någon form ett tag!
Alltså det här teet! Det är nog ingen nyhet men förtjänar att få vara med här ändå tycker jag. Te brukar jag mest anse vara blaskigt vatten men detta smakar verkligen så som det sägs att det ska smaka (dessutom för mig helt rätt smak, förstås).
Visa bifogad fil 115357
Det där lät underbart gott!Alltså det här teet! Det är nog ingen nyhet men förtjänar att få vara med här ändå tycker jag. Te brukar jag mest anse vara blaskigt vatten men detta smakar verkligen så som det sägs att det ska smaka (dessutom för mig helt rätt smak, förstås).
Visa bifogad fil 115357
Alltså det här teet! Det är nog ingen nyhet men förtjänar att få vara med här ändå tycker jag. Te brukar jag mest anse vara blaskigt vatten men detta smakar verkligen så som det sägs att det ska smaka (dessutom för mig helt rätt smak, förstås).
Visa bifogad fil 115357
Visa bifogad fil 115357
Visa bifogad fil 115357
Det är gott!
Det låter jättegott...förutom lakritssmaken.... Finns det något liknande, men MINUS lakrits??Jag dricker inte te... men det där är magiskt! Speciellt med en liten klutt honung
Jag dricker inte te... men det där är magiskt! Speciellt med en liten klutt honung
Det låter jättegott...förutom lakritssmaken.... Finns det något liknande, men MINUS lakrits??
Det låter jättegott...förutom lakritssmaken.... Finns det något liknande, men MINUS lakrits??