Och jag tycker den smakar parfym/tvåligt..Brukar inte gilla Celsius men denna kändes fräsch och trevlig blodröd färg
Saknar deras ananas/kokos..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag tycker den smakar parfym/tvåligt..Brukar inte gilla Celsius men denna kändes fräsch och trevlig blodröd färg
oj, nä det tyckte jag inte! Har testat flera på senare tid som är mer åt lemonad, detta var inte den bästa men helt ok Brukar inte dricka Celsius pga märklig bismak annars men nyheter måste testasOch jag tycker den smakar parfym/tvåligt..
Saknar deras ananas/kokos..
Dricker inte heller "sånt" normalt sett men tycker det är kul att testa nyheter!oj, nä det tyckte jag inte! Har testat flera på senare tid som är mer åt lemonad, detta var inte den bästa men helt ok Brukar inte dricka Celsius pga märklig bismak annars men nyheter måste testas
Märker du inget av hjärtat av denna ? Sambon var beroende av skiten när vi träffades, fick hjärtklappning av den och slutade tvärt när en bekant då 24 år ung dog av hjärtstopp, han drack ju en hel del sådant. Det fick sambon att sluta...Visa bifogad fil 117006
Del femtielva i "Elly dricker nog för mycket energidryck" Häggbärmispel verkar det som ska vara smaken. Bra bärsmak! Denna blir det mer inköp av.
Nä, jag skojade bara Har haft högre konsumtion tidigare men ändå inte märkt av något! Nu fortfarande "för ofta" pga vill testa allt men fortfarande sällan mer än max en burk om dagenMärker du inget av hjärtat av denna ? Sambon var beroende av skiten när vi träffades, fick hjärtklappning av den och slutade tvärt när en bekant då 24 år ung dog av hjärtstopp, han drack ju en hel del sådant. Det fick sambon att sluta...
Vad bra då har jag inget missat hahaOfta är det ju inte värt pengarna
Aha okejNä, jag skojade bara Har haft högre konsumtion tidigare men ändå inte märkt av något! Nu fortfarande "för ofta" pga vill testa allt men fortfarande sällan mer än max en burk om dagen
Kan dra i mig hur mycket koffein som helst i princip utan att känna något i hjärtat.Märker du inget av hjärtat av denna ? Sambon var beroende av skiten när vi träffades, fick hjärtklappning av den och slutade tvärt när en bekant då 24 år ung dog av hjärtstopp, han drack ju en hel del sådant. Det fick sambon att sluta...
Man verkar vara olika känslig helt klart!Kan dra i mig hur mycket koffein som helst i princip utan att känna något i hjärtat.
Hä-vaddåförnånting? Kan inte bestämma mig för om det är en felskrivning eller inteVisa bifogad fil 117006
Del femtielva i "Elly dricker nog för mycket energidryck" Häggbärmispel verkar det som ska vara smaken. Bra bärsmak! Denna blir det mer inköp av.
Nope men tydligen mer "känt" som häggmispel Någon form av häck med bär?Hä-vaddåförnånting? Kan inte bestämma mig för om det är en felskrivning eller inte
Amelanchier spicata, en högväxande (2-4 m) buske med små bär som är riktigt goda. Men fåglarna brukar hinna sno dem innan människorna görNope men tydligen mer "känt" som häggmispel Någon form av häck med bär?
Kan dra i mig hur mycket koffein som helst i princip utan att känna något i hjärtat.
De är jättegoda! Synd (eller bra kanske?) att de inte verkar finnas någonstans här, hade lätt köpt de hela tiden annarsDeras efterrätter är också jättegoda, HISS!