Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men den låter ju så fantastisk! Vad var fel?Lakrits & Hallonpinne från 3 vänner.
Visa bifogad fil 117172
Ursäkta storleken, den skulle varit pytteliten. Slängde halva glassen i soptunnan.
För mej är det helt obegripligt att man ens kan komma på den kombon. Måste ju vara skitäckligt. Men jag är jäkligt nyfiken. Eloge till den som offrar sitt liv för nyfikna bukeAlltså stark ost och päron är ju ofta en skitgod kombo, men just cheddar och päronSLUSHIE låter otroligt suspekt.
Ja, jag trodde också det, men glassen fungerade inte ihop med hallonsorbet och det var inte gott var för sig heller.Men den låter ju så fantastisk! Vad var fel?
Jag känner spontant att om nån hittar den så borde du kunna få en påse skickad oavsett så du också får prova bara för att det är så jäkla konstigt!Jag tycker att de där cheez ballz låter jättegoda jag, men så är jag också en sucker för både cheez ballz och allt som smakar päron. Kan dock hålla med om att det är en extremt konstig och otippad smak, men jag tror på den! Dessvärre bor jag inte i Sverige så jag kan tyvärr inte offra mig (såvida det inte är någon som är så desperat att slippa smaka själv att hen vill skicka mig en påse alltså )
De nya ostbollarna fanns på Ica idag.
Den här har jag velat prova ser så somrig ut men kommer nu inte köpa :/Visa bifogad fil 117504
Neeh...
Får väl skylla mig själv som inte läste det finstilta på baksidan innan jag köpte dem...
Det är alltså flädersorbet och gräddglass blandat med en sträng jordgubbssylt i mitten, täckt med rosa choklad. Gräddglassen i vanliga båtar gillar jag, men denna smakade ingenting...
Jag tycker att den är god! "Struten" smakar mest papper men resten är gott.Visa bifogad fil 117504
Neeh...
Får väl skylla mig själv som inte läste det finstilta på baksidan innan jag köpte dem...
Det är alltså flädersorbet och gräddglass blandat med en sträng jordgubbssylt i mitten, täckt med rosa choklad. Gräddglassen i vanliga båtar gillar jag, men denna smakade ingenting...
Ica hade här erbjudande på jag tror det var om man bokade 6 kartonger för 200 kr istället för 280 kronor..Visa bifogad fil 117504
Neeh...
Låter väldigt sött och kvalmigt...Visa bifogad fil 117504
Neeh...
Pink stuff är tha shit!Hiss- Pink stuff!
4 åringen målade på en skåplucka i köket med tusch, vi försökte med ajax, t röd, svinto. inget fungerade. Sedan testade jag med Pink stuff nu och skiten är borta. Då hade det ändå suttit några dagar innan vi ens började försöka få bort det. Hela luckan var full med rosa streck innan