Då måste jag tipsa sambon, han älskar mandelkubb.Visa bifogad fil 92418
Diss. Den smakar jättemycket bittermandel. Gillar man bittermandel är den kanske toppen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då måste jag tipsa sambon, han älskar mandelkubb.Visa bifogad fil 92418
Diss. Den smakar jättemycket bittermandel. Gillar man bittermandel är den kanske toppen.
Jag såg fram emot denna men blev besviken, hade fel förväntningar tror jag. Trodde det skulle vara fyllda rutor, som Plopp, men banankolan ligger i småbitar i chokladen, hårda småbitar som Daim typ som sedan mjuknar när man tuggar. Smaken var ok men konsistensen får tummen ner.
HISS
Bra smak av både dumle och banan. Fazers chokladsmak är god men inte den bästa, men blir ändå en hiss. Gillar man kombon banan och choklad så blir man definitivt tillfredsställd tycker jag.
Jag hade nog också gillat den. Gillar både mandelkubb och mandelmassa som smakar mycket bittermandel !Då måste jag tipsa sambon, han älskar mandelkubb.
Åh ja då förstår jag att du blev besviken! På bilden syns det att det är små bitar i, typ att de har hackat ner daim i den smälta chokladen. Men alla kanske inte kollar så noggranntJag såg fram emot denna men blev besviken, hade fel förväntningar tror jag. Trodde det skulle vara fyllda rutor, som Plopp, men banankolan ligger i småbitar i chokladen, hårda småbitar som Daim typ som sedan mjuknar när man tuggar. Smaken var ok men konsistensen får tummen ner.
Stor diss från mig! Tvingade mig att dricka upp den pga snål och trött men kommer inte köpa igen.Visa bifogad fil 92561
Som barndomens yoghurtar
Vissa av oss blev så till sig av smaken att jag glömde kolla det finstilta ja...Åh ja då förstår jag att du blev besviken! På bilden syns det att det är små bitar i, typ att de har hackat ner daim i den smälta chokladen. Men alla kanske inte kollar så noggrannt
Farbror Arnes pinnarglassar, saltlakrits och brynt smör får dubbelhiss
Jag älskar saltlakrits och har provat den glassen. Bitarna i skalet är saltlakrits men det som var inuti smakade inte särskilt mycket. Tyckte att det smakade mest av vaniljen men jag älskar vit choklad också så glassen var ändå inte så dum ändå. Men jag skulle inte vilja påstå att det är rejäl saltlakritssmak, men gott ändå.Är det rejäl saltlakritssmak? Jag äter det inte men särbon är galen i det (han gillar salmiakglassen).
Bitar utanpå tyckte jag var ganska salta och god men inuti smakar det inte jättemkt lakrits men helt klart värt att provaÄr det rejäl saltlakritssmak? Jag äter det inte men särbon är galen i det (han gillar salmiakglassen).
Låter gott !Visa bifogad fil 92721
Hiss! Supergoda med mycket sälta och så lite syra från smöret. Extra bra smakade de kanske efter en svettig dag till häst förra helgen, men jag har köpt en påse till den här helgen också och räknar med att de slinker ner även utan hästhår och damm
Kan bekräfta att jag tyckte de smakade jättegott även utan Touch of PonnypälsLåter gott !
Visa bifogad fil 93306
Hiss!
Smaskens! Förstår inte den som sa att den inte var god Hade dock varit bättre om den haft ännu mer citronsmak.