Jag som har svårt med grapebeskheten blev jättebesviken. DISS säger jag.Visa bifogad fil 92197
Halv diss...lite för besk för min smak, smakar mer grapefrukt än citron. Gillar man det beska är den nog en höjdare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag som har svårt med grapebeskheten blev jättebesviken. DISS säger jag.Visa bifogad fil 92197
Halv diss...lite för besk för min smak, smakar mer grapefrukt än citron. Gillar man det beska är den nog en höjdare.
Var köpte du dessa? Har letat i mina butiker men inte hittat ännu
På en stora coop ^^Var köpte du dessa? Har letat i mina butiker men inte hittat ännu
Visa bifogad fil 91749en Hiss. Inte så mycket paprika men väldigt god ändå
Borde komma tillbaka i så fall. Det är ju summer edition och sommaren har ju knappt börjatKunde inte hitta dessa på Ica Maxi igår hoppasde bara var slut
Visa bifogad fil 92427Diss. Smakar inte illa men det är rätt intetsägande smak på dom. Lite tråkiga. Hade hoppats på lite bättre.
Japp. Kommer fortsätta hålla mej till passion-varianten.Dom där har jag också testat! Hela påsen gick ner, men extremt mesiga smakmässigt.
Dissar också.
Precis, den smakar inte mandel alls. Utan mera kubb.Visa bifogad fil 92418
Diss. Den smakar jättemycket bittermandel. Gillar man bittermandel är den kanske toppen.
Jaa, verkligen!Precis, den smakar inte mandel alls. Utan mera kubb.
Och jag älskar den!Visa bifogad fil 92418
Diss. Den smakar jättemycket bittermandel. Gillar man bittermandel är den kanske toppen.
Jag älskar de stor hiss från mig, köpte 3 påsar sistVisa bifogad fil 92427Diss. Smakar inte illa men det är rätt intetsägande smak på dom. Lite tråkiga. Hade hoppats på lite bättre.
Oh jag älskar Kubb så då borde jag gilla denPrecis, den smakar inte mandel alls. Utan mera kubb.
Njä.... Jag lutar mer åt DISS för min del. För svag romsmak och någon lite märklig sur bismak. Antar att det kanske skulle vara citron. Drickbar, men inget jag kommer att köpa igen....Hiss!!
Jag är definitivt inte förtjust i alkoholsmak, och är van vid söta läskedrycker. Denna smakar sött så är man van vid vanlig starkare rom och cola så stämmer nog inte denna så bra. Men är man istället som jag, så gillar man nog denna!
Typ som cider men med cola smak - tycker jag, syrran tyckte inte att den smakade så mycket cola men jag tycker om Cuba cola och tyckte att speciellt eftersmaken var som cola.
Inte så kemikalisk smak som Coca cola etc alltså, utan mera klassiker.
(Ja, det är rätt storlek på bilden )
Misstänkte att det skulle vara för svag romsmak för en delNjä.... Jag lutar mer åt DISS för min del. För svag romsmak och någon lite märklig sur bismak. Antar att det kanske skulle vara citron. Drickbar, men inget jag kommer att köpa igen....