Eller hurGodaste glassen, speciellt om den är lite mjukare. Magisk kombo med en chokladsträng i mitten av päronglassen.
Sprang ut till glassbilen idag!Visa bifogad fil 91989
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hurGodaste glassen, speciellt om den är lite mjukare. Magisk kombo med en chokladsträng i mitten av päronglassen.
Diss av den mest ironiska anledningen... de smakar fiskigt. Jag hade hoppats på något liknande Quorns fuskpinnar, som är väldigt neutrala i smaken. Är man vego och saknar att äta fisk så är de säkert super, men för mig som inte äter något ur havet så blev det helt fel.
Visa bifogad fil 92059
Hiss hiss!
Visa bifogad fil 92132
Fazers choklad är ju den godaste . Tycker jag. Dock inte sett eller testat just denna smak!
HISS
Bra smak av både dumle och banan. Fazers chokladsmak är god men inte den bästa, men blir ändå en hiss. Gillar man kombon banan och choklad så blir man definitivt tillfredsställd tycker jag.
Måste definitivt provasGodaste glassen, speciellt om den är lite mjukare. Magisk kombo med en chokladsträng i mitten av päronglassen.
Visa bifogad fil 92197
Halv diss...lite för besk för min smak, smakar mer grapefrukt än citron. Gillar man det beska är den nog en höjdare.
Gissar att sambon kommer säga detsamma .Den är en STOR HISS för mig!! Supergod!!
Åh den här jag letat efter!Visa bifogad fil 92197
Halv diss...lite för besk för min smak, smakar mer grapefrukt än citron. Gillar man det beska är den nog en höjdare.
Gissar att sambon kommer säga detsamma .
Visa bifogad fil 92197
Det håller jag med om. Men jag trodde mer det skulle smaka citron/lemonad än grapefrukt .Mitt problem vanligtvis med alkoholfria drycker av den här typen är att de är för söta och sliskiga. Den här är inte det. Det känns inte som att man dricker en läsk (vilket jag inte är ett fan av) utan som en cider/lemonad med vuxnare smak. Och det är härligt att det finns såna som är alkoholfria!
Det håller jag med om. Men jag trodde mer det skulle smaka citron/lemonad än grapefrukt .