Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag säger halvdiss på den just för att den mest smakar jordgubb och knappt körsbär..HISS!
Jag älskar körsbärssmak så jag hade gärna haft ännu mer smak av det. Men kombon med jordgubb var god. Är helt klart en ny favorit! Men tycker den är godast att äta precis som den är. Med müsli så lyckades inte smakerna komma fram riktigt.
HISS!
Jag älskar körsbärssmak så jag hade gärna haft ännu mer smak av det. Men kombon med jordgubb var god. Är helt klart en ny favorit! Men tycker den är godast att äta precis som den är. Med müsli så lyckades inte smakerna komma fram riktigt.
Visa bifogad fil 90851
Hiss! Kombon lakrits och fruktgodis är generellt en bra tanke, och jag gillar att det är lite ovanligare kombinationer (typ lakrits-mandarin) och inte bara den gamla klassikern hallon-lakrits.
Och jag säger halvdiss på den just för att den mest smakar jordgubb och knappt körsbär..
Japp!Är den slät?
Oj, det låter gott ! Måste testa !Visa bifogad fil 90851
Hiss! Kombon lakrits och fruktgodis är generellt en bra tanke, och jag gillar att det är lite ovanligare kombinationer (typ lakrits-mandarin) och inte bara den gamla klassikern hallon-lakrits.
Det låter.....konstigt......Visa bifogad fil 91009
Diss. Smaken är bara konstig.
Den är jättegod!!Hissar Karl Fazer apelsinkrokant.
HISS! Otroligt goda med ganska mycket sälta och en hel del dillsmak utan att det blir för mycket. Känns som ett perfekt tilltugg till midsommardrinken, eller valfri annan tillställning för den delen.
Visa bifogad fil 91072
Ooohhh spännande! De åker upp på listan.HISS! Otroligt goda med ganska mycket sälta och en hel del dillsmak utan att det blir för mycket. Känns som ett perfekt tilltugg till midsommardrinken, eller valfri annan tillställning för den delen.
Visa bifogad fil 91072
Det kan jag verkligen tänka mig! Mmm med lite varmrökt lax och en klick citron-crème fraiche i sommar kanske...De där är gudomliga med gubbröra De passar till olika former av lax också.
Diss! Mina kollegor beskrev det som "något av det värsta jag nånsin ätit" och jag är redo att hålla med. Fy fan vad äckligt det är med saltlakrits
Visa bifogad fil 91073
HISS! Otroligt goda med ganska mycket sälta och en hel del dillsmak utan att det blir för mycket. Känns som ett perfekt tilltugg till midsommardrinken, eller valfri annan tillställning för den delen.
Visa bifogad fil 91072