Havregryn är inte heller raw tror jag. De är ju värmebehandlade de med.
Ja, havregryn värmebehandlas för att ha längre hållbarhet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Havregryn är inte heller raw tror jag. De är ju värmebehandlade de med.
Oftast inte men det finns de som är, tex nakenhavre som jag äter är inte torkad i mer än 42 grader (nu kokar jag ju den ändå pga min mage är känslig), men har vänner som kör overnightoats med dem och säger de märker skillnad…. Men viss mat ska ju värmas, tex bönor är väldigt dumt att äta raw.Havregryn är inte heller raw tror jag. De är ju värmebehandlade de med.
Håller oironiskt med!
Åh, den måste jag prova!Den här glassen på Mc Donalds är min nya favorit. Glass med passionsfruktssås och krossade maränger.
Dock inte bra för plånboken då jag gärna köper två glassar.
Visa bifogad fil 90662
Tyckte den var helt okej! Fast jag kan hålla med om att det blev för många olika smaker. Mjukglassen med kolasås ovanpå var godast, det försvinner först. Så jag äter den nog lite som två olika glasser.Visa bifogad fil 90768
Hmm, nej. Diss. Det var en salig blandning smaker, smakkombinationen av hallon, oreos och kolasås på det var verkligen ingen höjdare.
Oooh, det där låter supergott! Skriver genast upp på nästa önskelista!Visa bifogad fil 90851
Hiss! Kombon lakrits och fruktgodis är generellt en bra tanke, och jag gillar att det är lite ovanligare kombinationer (typ lakrits-mandarin) och inte bara den gamla klassikern hallon-lakrits.
Håller med, blev också sugen!Oooh, det där låter supergott! Skriver genast upp på nästa önskelista!
Den måste jag prova!HISS!
Jag älskar körsbärssmak så jag hade gärna haft ännu mer smak av det. Men kombon med jordgubb var god. Är helt klart en ny favorit! Men tycker den är godast att äta precis som den är. Med müsli så lyckades inte smakerna komma fram riktigt.