Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte på IcaVar hittar man dom, affär eller glassbilen?
Har smakat citronbåten men gillade inte den. Måste smaka biskvin ocksåNär vi nu ändå är inne på glass, engelholms glass har en glass biskvi som är magisk!! + deras glassbåt, som heter lemoncrisp, är inte så dum den heller
Biskvin är toppengod! Tar alltid den om jag hittar Engelholmsglass.Har smakat citronbåten men gillade inte den. Måste smaka biskvin också
Då ska jag spana efter denJag köpte på Ica
Säg inte såAffär! Jag tyckte dom var väldigt smaklösa dock.
Denna brukar jag bjuda på när bonusbarnen kommer över och tiden är knapp. Alltid uppskattat!Visa bifogad fil 94712en stor fet HISS. Jättegoda
Kampanjpris på vissa Coop nästa vecka..Visa bifogad fil 94712en stor fet HISS. Jättegoda
Grusa inte mina förhoppningar. Allt med vit choklad är gottJag tycker att vit choklad- och hallonbåtarna låter väldigt sötsliskiga??
Tyckte de bara smakade sött.Affär! Jag tyckte dom var väldigt smaklösa dock.
Nu har jag smakat glassbiskvin. Väldigt god, hissNär vi nu ändå är inne på glass, engelholms glass har en glass biskvi som är magisk!! + deras glassbåt, som heter lemoncrisp, är inte så dum den heller
Var hittade du den?Gillar man sött som jag, så är Ritter sport nya vit choklad med mango och passion en hiss men räkna med att sötsuget är stillat i typ 7 månader efter.
HemmakvällVar hittade du den?