FET DISS
Nä fy. Förväntade mig läskande lemonad med en hint av alkohol. Fick WC-anka

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 93308
Hiss!
Ännu mer överraskande att denna var god. Brukar inte vara förtjust i risprodukter. Det blir lite annan konsistens än riktig mannagrynsgröt, men smaken var där. Ska testa med sylt nästa gång.
![]()
FET DISS
Nä fy. Förväntade mig läskande lemonad med en hint av alkohol. Fick WC-ankaSmakar alltså rengöringsmedel. Någon äcklig artificiell citronsmak som liksom doftar som rengöring. Nej kommer inte köpa igen. -100/10
Ja något åt det hållet tänkte jag med! Blev väldigt besviken, blä.Jag hade tänkt typ Fanta lemon med alkohol. Men icke![]()
Mtp Somersby, tycker jag denna är supergod. Speciellt med lite skivad apelsin och isbitar iinte för söt och lagom läskande ^^
Visa bifogad fil 96177
Mtp Somersby, tycker jag denna är supergod. Speciellt med lite skivad apelsin och isbitar iinte för söt och lagom läskande ^^
Visa bifogad fil 96177
Den har jag inte testat, får pröva och se vad jag tycker om den ^^Nej, DISS, den smakar som medicin.
Sparkling Secco från Somersby är däremot jättegod.![]()
Jag har bara testat den med 4,5% alkohol i, men den var mäkta populär på vårt bröllopsmingel för några veckor sedan. Underbart uppfriskande en varm, solig eftermiddag i juniMtp Somersby, tycker jag denna är supergod. Speciellt med lite skivad apelsin och isbitar iinte för söt och lagom läskande ^^
Visa bifogad fil 96177
Sparkling Secco från Somersby är däremot jättegod.![]()
Håller med, jättegoda![]()
Hiss!![]()
Ser ut som HemglassVem gör dom? Måste prövas![]()
Ännu en som håller med om dessa! Även deras Sandwich blåbärspaj var riktigt god! De har en med smak av rabarberpaj också den får jag testa nästa gång![]()
Hiss!![]()
Ännu en som håller med om dessa! Även deras Sandwich blåbärspaj var riktigt god! De har en med smak av rabarberpaj också den får jag testa nästa gång![]()