FET DISS
Nä fy. Förväntade mig läskande lemonad med en hint av alkohol. Fick WC-anka Smakar alltså rengöringsmedel. Någon äcklig artificiell citronsmak som liksom doftar som rengöring. Nej kommer inte köpa igen. -100/10
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 93308
Hiss!
Ännu mer överraskande att denna var god. Brukar inte vara förtjust i risprodukter. Det blir lite annan konsistens än riktig mannagrynsgröt, men smaken var där. Ska testa med sylt nästa gång.
FET DISS
Nä fy. Förväntade mig läskande lemonad med en hint av alkohol. Fick WC-anka Smakar alltså rengöringsmedel. Någon äcklig artificiell citronsmak som liksom doftar som rengöring. Nej kommer inte köpa igen. -100/10
Ja något åt det hållet tänkte jag med! Blev väldigt besviken, blä.Jag hade tänkt typ Fanta lemon med alkohol. Men icke
Mtp Somersby, tycker jag denna är supergod. Speciellt med lite skivad apelsin och isbitar i inte för söt och lagom läskande ^^
Visa bifogad fil 96177
Mtp Somersby, tycker jag denna är supergod. Speciellt med lite skivad apelsin och isbitar i inte för söt och lagom läskande ^^
Visa bifogad fil 96177
Den har jag inte testat, får pröva och se vad jag tycker om den ^^Nej, DISS, den smakar som medicin.
Sparkling Secco från Somersby är däremot jättegod.
Jag har bara testat den med 4,5% alkohol i, men den var mäkta populär på vårt bröllopsmingel för några veckor sedan. Underbart uppfriskande en varm, solig eftermiddag i juniMtp Somersby, tycker jag denna är supergod. Speciellt med lite skivad apelsin och isbitar i inte för söt och lagom läskande ^^
Visa bifogad fil 96177
Sparkling Secco från Somersby är däremot jättegod.
Håller med, jättegoda
Hiss!
Vem gör dom? Måste prövas
Hiss!
Ser ut som HemglassVem gör dom? Måste prövas
Vem gör dom? Måste prövas
Ännu en som håller med om dessa! Även deras Sandwich blåbärspaj var riktigt god! De har en med smak av rabarberpaj också den får jag testa nästa gång
Hiss!
Ännu en som håller med om dessa! Även deras Sandwich blåbärspaj var riktigt god! De har en med smak av rabarberpaj också den får jag testa nästa gång