Jag är förvirrad! Vad är popcornsmaken? Majskakor med smak av... majs?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är förvirrad! Vad är popcornsmaken? Majskakor med smak av... majs?
Nu tillhör jag inte dem som gillar de där popcornmajskakorna men i min mun smakar själva kryddan artificiell smörsmak och socker. Tog en tugga och gav (med varning) bort resten av paketet sedan.Jag är förvirrad! Vad är popcornsmaken? Majskakor med smak av... majs?
Jag tyckte det var som att äta stora popcorn?Jag är förvirrad! Vad är popcornsmaken? Majskakor med smak av... majs?
Jag är besatt av de här. Trycker lätt i mig ett paket.
Jag tycker det smakar smörpopcorn. Typ som den smörkryddan man kan köpa på bio. Förmodligen inte så naturligt framställt, men det är gottJag är förvirrad! Vad är popcornsmaken? Majskakor med smak av... majs?
Lyxade till det och köpte den igår, så god!Pauluns granola med hallon och kakao Ja, den är dyr men såå god till vaniljyoghurt!
Visa bifogad fil 98530
Ja lätt värd pengarna!Lyxade till det och köpte den igår, så god!
Och jag får hylla Ben & Jerrys glass också
Ica hade rabatt (3 stycken för 100:-!) och eftersom Cookie Dough är den bästa så fick det bli tre såna
Visa bifogad fil 98534
Det tror jag! Kolla deras hemsida och välj nån butik i din stad så ser du nog om det gäller alla eller inte@Zinfernia Är rabatt i alla ICA-butiker? Stammisrabatt?
Min ica maxi har samma erbjudande!@Zinfernia Är rabatt i alla ICA-butiker? Stammisrabatt?
Min ica maxi har samma erbjudande!
ICA Maxi i Nyköping har det med. Men har ICA Kvantum Oxelösund är som närmast har 39,90/kr st, dom kronorna jag sparar på åka till Nyköping går upp i rök i bussbiljett eller drivmedelMin ica maxi har samma erbjudande!