Ja verkligen! Helt o drickbarVisst Àr det ngn konstig kemisk smak?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja verkligen! Helt o drickbarVisst Àr det ngn konstig kemisk smak?
Personligen Àr jag just nu ganska tacksam för att jag bor utomlands, mÄnga lÄnga mil frÄn nÀrmsta Maxà h, det lÄter ju magiskt! Och jag som verkligen inte ska köpa onödiga saker just nu
Ingen aning, tror aldrig att jag testade deras Àppelpaj.. Det Àr smÄ Àppelbitar och "kanelbitar" i denna, men sÄ jÀttemjuka Àr inte Àpplena, mer sega..? Och kanelbitarna Àr knapriga!Hur Àr den jÀmfört med Marabou Àppelpaj som de hade för nÄgot Är sen? Jag gillade verkligen inte de mjuka Àppelbitarna i chokladen dÄ, men den hÀr ser ju ut att vara mer krispig?
FÄr testa sjÀlv nÀr jag hittar den i en affÀr helt enkeltIngen aning, tror aldrig att jag testade deras Àppelpaj.. Det Àr smÄ Àppelbitar och "kanelbitar" i denna, men sÄ jÀttemjuka Àr inte Àpplena, mer sega..? Och kanelbitarna Àr knapriga!
Mangodruvorna Àr ocksÄKöpte smultron druvorna idag och OMG vilken hiss det Àr som att Àta solsken och ja det finns definitivt lite smutronsmak ocksÄ. Gillar inte ens vindruvor normalt sÀtt men dessa hade jag kunnat Àta som godis
Köpte smultron druvorna idag och OMG vilken hiss det Àr som att Àta solsken och ja det finns definitivt lite smutronsmak ocksÄ. Gillar inte ens vindruvor normalt sÀtt men dessa hade jag kunnat Àta som godis
Wow!!! Det hĂ€r lĂ„ter otroligt spĂ€nnande, mĂ„ste testa! Ălskar nya roliga fruktsorter.Mangodruvorna Ă€r ocksĂ„
min mamma bad mig spara nĂ„gra till imorgon sĂ„ hon kunde smaka. Hade redan satt i mig halva asken dĂ„Wow!!! Det hĂ€r lĂ„ter otroligt spĂ€nnande, mĂ„ste testa! Ălskar nya roliga fruktsorter.
Dom har funnits lĂ€nge i min affĂ€r, bĂ€sta snackset om man vill lĂ„tsas vara lite nyttigWow!!! Det hĂ€r lĂ„ter otroligt spĂ€nnande, mĂ„ste testa! Ălskar nya roliga fruktsorter.
Mangodruvorna och dom som smakar sockervadd (cotton candy) Àr mina favoriter, sÄ sjukt goda. Kan Àta istÀllet för godis eftersom dom Àr sÄ söta. Gillar sockervadden bÀst eftersom dom just har den dÀr lite lÀtt brÀnda/karamelliserade smaken. DrömKöpte smultron druvorna idag och OMG vilken hiss det Àr som att Àta solsken och ja det finns definitivt lite smutronsmak ocksÄ. Gillar inte ens vindruvor normalt sÀtt men dessa hade jag kunnat Àta som godis
Klart man Àr nyttig Har hittills bara sett Cotton Candy-varianten av vindruvor med roliga smaker men kommer definitivt hÄlla utkik efter dessa.Dom har funnits lÀnge i min affÀr, bÀsta snackset om man vill lÄtsas vara lite nyttig
Testat alla deras tror jag. Tkr ÀndÄ alla var godaVisa bifogad fil 100004 Hiss. Smakade mycket bÀttre Àn jag trodde.
Jag tror jag har testat alla nu. Gillade blodapelsin, citron/lime bÀst. Den hÀr med jordgubb var inte heller fy skam men dom andra vart jag inte sÄ förtjust iTestat alla deras tror jag. Tkr ÀndÄ alla var goda
Jag gillade nog den som heter norrsken mest och minst fjÀllen. Men tkr alla var godaJag tror jag har testat alla nu. Gillade blodapelsin, citron/lime bÀst. Den hÀr med jordgubb var inte heller fy skam men dom andra vart jag inte sÄ förtjust i