Oooh, vad är detta för nått?Visa bifogad fil 98670
En rejäl hiss!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oooh, vad är detta för nått?Visa bifogad fil 98670
En rejäl hiss!!!
Nåt slags kanelbullemazarin.Oooh, vad är detta för nått?
Det lät farligt (=mkt gott)Nåt slags kanelbullemazarin.
Visa bifogad fil 98707
Vet inte om dessa är nya men STOR HISS! Helst hallonsmak! Perfekta om man är sötsugen men inte vill ha tusen kalorier (dessa innehåller 50 kcal per portion). Riktigt gott!!!
Arg för det låter jävligt gott...Max hamburgare, deras västerbottensost sticks med hjortronsylt till. Önskar jag inte upptäckt dom, HISS
Max hamburgare, deras västerbottensost sticks med hjortronsylt till. Önskar jag inte upptäckt dom, HISS
Hur är den jämfört med Marabou äppelpaj som de hade för något år sen? Jag gillade verkligen inte de mjuka äppelbitarna i chokladen då, men den här ser ju ut att vara mer krispig?Nu hatar jag egentligen när saker och ting kommer vid fel årstider.. Ni vet julpynt i oktober tex.. Och som denna "winter edition" som kom i augusti.. MEN den är så god! Hiss!
Visa bifogad fil 99283
Åh, det låter ju magiskt! Och jag som verkligen inte ska köpa onödiga saker just nuMax hamburgare, deras västerbottensost sticks med hjortronsylt till. Önskar jag inte upptäckt dom, HISS
Mat måste väl ändå få klassas som ganska nödvändigt Köp dina sticks.Åh, det låter ju magiskt! Och jag som verkligen inte ska köpa onödiga saker just nu
Jaaa!!! Västerbottensticksen är farliga!!Max hamburgare, deras västerbottensost sticks med hjortronsylt till. Önskar jag inte upptäckt dom, HISS
Visa bifogad fil 99303
Fet stor DISS!!!! Gillar i princip alla fun light smaker och trodde denna skulle vara god. Men BLÄ kunde inte ens dricka upp ett glas. Fick hälla ut den! Blä