Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade inte ens övervägt att provsmakaDen låter genomvidrig
Det är den också!Den låter genomvidrig
Ja jag vet inte varför jag testade den egentligen.. Haha, så nasty!Jag hade inte ens övervägt att provsmaka
Såg den förut och tänkte att näääe, det lät inte gott. Bara äpple hade ju varit en sak, men FIKON??
Jag testade så slipper ni andra!Såg den förut och tänkte att näääe, det lät inte gott. Bara äpple hade ju varit en sak, men FIKON??
Saknar tranbär......
Härligt med en som offrar sig för oss andraJag testade så slipper ni andra!
Jag saknar plommon..
Men asså, tänk om den faktiskt hade varit svingod..?Härligt med en som offrar sig för oss andra
Ähh det stod klart och tydligt på burken att den inte var detMen asså, tänk om den faktiskt hade varit svingod..?
Jag tyckte den var helt okej faktisktMen asså, tänk om den faktiskt hade varit svingod..?
Testade Olw brynt smör och havssalt. Så äckliga. Sega och oaptitliga. Fick slänga påsen. Kanske dåligt ex men vill ju inte direkt köpa en till och chansa.
Åh jag älskar brända chips önskar det fanns en sort med baaaara brända chips i påsen men jo borde klagat helt klart.Sega chips hade jag mailat tillverkaren om. Jag gjorde det en gång med en påse där alla chips var lite brända. Behövde inte skicka in påsen och fick ett presentkort att använda för att köpa en ny påse.
Haha åh jag älskar också brända chips! Trodde det bara var fel på migÅh jag älskar brända chips önskar det fanns en sort med baaaara brända chips i påsen men jo borde klagat helt klart.
Min man tyckte att jag skulle fråga olw om de har andra sortering med bara brända chips jag kan få köpaHaha åh jag älskar också brända chips! Trodde det bara var fel på mig
Jag älskar dom! Tycker dom är supergodaTestade Olw brynt smör och havssalt. Så äckliga. Sega och oaptitliga. Fick slänga påsen. Kanske dåligt ex men vill ju inte direkt köpa en till och chansa.
Jag tycker att det låter gottJag hade inte ens övervägt att provsmaka
Nä fy, möjligen som nått att äta i så fall. Men dricka, nä det får jag inte ihopJag tycker att det låter gott
Jo, som något glöggigt! Låter som helt rätt smaksättning för en vinterdryck. I tanken i alla fall, har inte smakat den änNä fy, möjligen som nått att äta i så fall. Men dricka, nä det får jag inte ihop