Är det godis och kakgrejer du tänker på?Mor och far har tänkt skicka ett Sverigepaket till veckan! Är det någonting jag inte får missa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det godis och kakgrejer du tänker på?Mor och far har tänkt skicka ett Sverigepaket till veckan! Är det någonting jag inte får missa?
Det brukar vara det. Chips och bröd går också bra, och kryddor och stuff.Är det godis och kakgrejer du tänker på?
Typiskt att dom var frysta!Det brukar vara det. Chips och bröd går också bra, och kryddor och stuff.
Jag var hemskt pepp på de där kanelbullemazarinerna, men de var visst hemglassfrysvaror.
Och hiss! Nästa vecka ska jag testa sour cola.
Visa bifogad fil 100953
Jag har provat de med saltlakrits. Jättegoda!!
Håller med om dessa! Väldigt lika godis. Tyvärr även kalorimässigt/sockerhaltsmässigt
Håller med om dessa! Väldigt lika godis. Tyvärr även kalorimässigt/sockerhaltsmässigt
Den tyckte både min mor och jag var blä så en stor DISS från oss.
Åh nej. Precis vad jag inte behöver.
DISS till den här avokadon från mig. Den kompenserade inte för sitt utseende genom någon särdeles god smak heller. Så dubbeldiss faktiskt.
Exakt. Och här har jag gått och petat på den i flera dagar för att den skulle vara exakt lagom mogen när jag skar upp den. Det får bli en trippeldiss för att den grusade mina förväntningar.Var är avokadon, jag ser bara en stor kärna?
Avokados är ett av livets mest opålitliga fenomen. The backstabbing fruit.Exakt. Och här har jag gått och petat på den i flera dagar för att den skulle vara exakt lagom mogen när jag skar upp den. Det får bli en trippeldiss för att den grusade mina förväntningar.
Och jag som älskar vit choklad ger den en fet DISS. Smakar gammalt och lite unket. Blev väldigt besvikenHar smakat toffifee white nu. Hiss och då gillar jag inte ens toffifee egentligen