Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
VegMe har en variant som jag tycker funkar i en knipa.Diss
Gooh! Vegobullar med potatismos.
En klump potatis(mos?), fick hälla bort mycket fett efter värmningen, vegobullar som känns för mastiga. Dålig smak. Fast det kanske är för att jag är ovan vid grönpeppar.
Visa bifogad fil 102511
Jo, den har jag ätit så ofta förut så jag blivit less på den. Äter den ibland fortfarande.VegMe har en variant som jag tycker funkar i en knipa.
Fick tag på denna igår.Om den redan varit uppe är den värd en till tumme upp. Inte så stickig som must kan vara och i mitt tycke smakrik! 4 av 5 kalkoner
Visa bifogad fil 100839
Tycker de där är jättegoda, haha. Även om det liksom är lite svårt att separera vad som är mos och vad som är sås.Diss
Gooh! Vegobullar med potatismos.
En klump potatis(mos?), fick hälla bort mycket fett efter värmningen, vegobullar som känns för mastiga. Dålig smak. Fast det kanske är för att jag är ovan vid grönpeppar.
Visa bifogad fil 102511
Måste provaHISS! Mycket välkryddade.
De där är så goda!! Även dom med sourcream. Så HISS från mig medHISS! Mycket välkryddade.
Visa bifogad fil 103403
De där är så goda!! Även dom med sourcream. Så HISS från mig med
De med sourcream har jag i skafferiet, låter lovande!
Kan hända att jag gick nuts, dadlarna är såååå goda.
Visa bifogad fil 103410
Stor stor Hiss!
Har ingen bild men 3 vänners glass i bägare med pepparkaka är 10/10 så god
Du är GUD. Provat dadlarna med sour cola efter recension och omg. Vilken kedja köper du dina? Har inte sett dem på hemmaplan trots letande och kan inte åka till willys i Eskilstuna på regelbunden basis. (Eller?)
Är den vegansk?Stor stor Hiss!
Har ingen bild men 3 vänners glass i bägare med pepparkaka är 10/10 så god