Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Diss: McDonalds pepparmint(!) milkshake. Jag borde vetat bÀttre.
Jag tycker att det lÄter jÀttegott! Krossade polkagrisar i glass liksom!Det lÄter vidrigt
Jag med!Jag tycker att det lÄter jÀttegott! Krossade polkagrisar i glass liksom!
Diss: McDonalds pepparmint(!) milkshake. Jag borde vetat bÀttre.
De med sourcream har jag i skafferiet, lÄter lovande!
Kan hÀnda att jag gick nuts, dadlarna Àr sÄÄÄÄ goda.
Visa bifogad fil 103410
AlltsÄ de dÀr jordnötsdadlarna, sÄ goda! Jag hade kunnat leva pÄ dem!
(Om det inte Àr det jag redan gör.)
Dom Àr fantastiska, jag lever pÄ colasmaken.
Min mage reagerar dock vÀldigt starkt pÄ dadlar har jag mÀrkt...
Haha ja, det Ă€r ju den detaljenâŠ
Mvh
Hon som precis smÀllt tvÄ pÄsar som dagens matintag.
(NÄgon hÀr kommer mÄ lite dÄligt senare.)
Herregud, jag hade gasat ihjÀl mig sjÀlv
ApropĂ„ temat i de senaste inlĂ€gget, det var en dryck som fick min mage att sparka bakut! Blev sĂ„ förvĂ„nad dĂ„ jag inte brukar fĂ„ ont eller sĂ„ av vanligt trocadero... Ăcklig var den ocksĂ„!Nu har jag testat Trocamust som jag varit lite nyfiken pĂ„ sedan jag lĂ€ste om den hĂ€r. Men alltsĂ„, jag fattar inte grejen? Det var inte Ă€ckligt, men jag förstĂ„r inte varför jag skulle dricka det istĂ€llet för, ptja, julmust eller Trocadero? Det hĂ€r var liksom bara en konstig blandning som smakade som lite extra sliskig julmust, typ. NĂ€, det blir en diss frĂ„n mig!
Jag avskyr trocadero, men nÀr partner hade köpt den dÀr sÄ kunde jag inte lÄta bli att smaka. Och jag kunde svÀlja det (kan knappt det med vanlig trocadero ), och tyckte mest det smakade... urvattnad must, sÄ inte ens extra sliskigt egentligen. Men kommer inte testa igen.Nu har jag testat Trocamust som jag varit lite nyfiken pÄ sedan jag lÀste om den hÀr. Men alltsÄ, jag fattar inte grejen? Det var inte Àckligt, men jag förstÄr inte varför jag skulle dricka det istÀllet för, ptja, julmust eller Trocadero? Det hÀr var liksom bara en konstig blandning som smakade som lite extra sliskig julmust, typ. NÀ, det blir en diss frÄn mig!
Och jag gillar bÄde julmust och Trocadero, sÄ jag borde ju teoretiskt sett ha gillat den! NÀ, jag skulle bli förvÄnad om den Äterkom nÀsta Är faktiskt.Jag avskyr trocadero, men nÀr partner hade köpt den dÀr sÄ kunde jag inte lÄta bli att smaka. Och jag kunde svÀlja det (kan knappt det med vanlig trocadero ), och tyckte mest det smakade... urvattnad must, sÄ inte ens extra sliskigt egentligen. Men kommer inte testa igen.
Haha sĂ„ roligt, sĂ„g just reklamen för den nya smaken och tĂ€nkte bara âmen nej, varför?âAlltsĂ„, den dĂ€r nya pralinen i paradisasken. Den med smaken apelsin och kanel, fy fan va vidrig smakade som en mun full med kanel. Och praliner med salt kola, den hade jag normalt sett gillat om det inte vore för att dom har tömt ett helt saltkar i kolan. JĂ€kla dumheter att ersĂ€tta allt som Ă€r gott med allt vidrigare smaker. En fet âDISS pĂ„ pralinerna och en rejĂ€l DISS pĂ„ asken överlag nu för tiden
Jag stod och funderade pÄ om jag skulle prova denna idag men det blev en green junkie istÀlletVisa bifogad fil 106799
Sjukt gott. Megahiss!
AlltsÄ, jag vill bara ha MER!Jag stod och funderade pÄ om jag skulle prova denna idag men det blev en green junkie istÀllet