Själv snusar jag Grov Lös...
Har inte hittat något snus de senaste typ 40-50 åren som är bättre och godare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Själv snusar jag Grov Lös...
Synd jag såg detta nu när jag precis varit på Lidl, handlar sällan därVet inte om jag hissat den förut, men Ängens (Lidl) creme fraiche är verkligen SÅ god ! Krämig, mjuk i smaken och härligt ljusgul när man öppnar den. Efter att ha ätit den tycker jag att all annan creme fraiche har en märklig bismak....
Leksand Pepparkaksknäcke får faktiskt en hiss! Jag var sjukt skeptisk, men med naturell färskost på var det jättegott!
Visa bifogad fil 108401
Va tristJag köpte den men tyckte mest de smakade bränt. Ingen höjdare alls.
Vad är röd apelsin? Blodapelsin? Grape?
Var tvungen att kolla upp och:INGREDIENSER
Juice från äpple, apelsin, blodapelsin, aronia, vitamin C.
Jag har inte ätit bären men planterat en buske och hoppas kunna skörda i år, men nu köpte jag ju juicen i tron att det var apelsinjuice av blodapelsiner och inte en blandning som inte var god.Var tvungen att kolla upp och:
*aronia | əˈrəʊnɪə | noun a plant of the genus Aronia in the rose family, especially (in gardening) a chokeberry."
Nä jag har för mig att äkta vara kollade på den. .
Ja, jag säger ju att jag skulle läst innehållsförteckningen och inte bara gått efter bilden och att det stod apelsin på förpackningen.Nä jag har för mig att äkta vara kollade på den. .
Från deras hemsida
NOMINERAD till ÅRETS MATBLUFF: ÄPPLEJUICE I BLODAPELSINSKRUD
Äkta vara har fått in rekordmånga nomineringar till Årets matbluff 2022, därför delar vi här med oss av några av de produkter som ni skickat in till oss!
---
Juicejättens Bravo Juice nya smak heter ”Röd apelsin”, och förpackningen är full av bilder på blodapelsiner. Och juicen innehåller förvisso blodapelsin, men endast som tredje största ingrediens. Vad är då huvudingrediens? Jo ÄPPLEN! Men de lyser med sin frånvaro på förpackningen…
Ingredienslista: äpple, apelsin, blodapelsin, aroniabär, c-vitamin
Hur mycket apelsin som juicen faktiskt innehåller går inte att veta men troligen kommer den röda färgen från aroniabären snarare än blodapelsinerna.
Jag läste inte resterande inlägg. Innehållsförteckning brukar vara väldigt intressant ofta.Ja, jag säger ju att jag skulle läst innehållsförteckningen och inte bara gått efter bilden och att det stod apelsin på förpackningen.
Jag tycker den är jättegod!