Nu blir jag avis! Måste prova nästa gångAlltså, jag vill bara ha MER!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu blir jag avis! Måste prova nästa gångAlltså, jag vill bara ha MER!
När till och med min far som äter allt tycker att det är vidrigt, då är det vidrigtHaha så roligt, såg just reklamen för den nya smaken och tänkte bara ”men nej, varför?”
Jag gillade denAlltså, den där nya pralinen i paradisasken. Den med smaken apelsin och kanel, fy fan va vidrig smakade som en mun full med kanel. Och praliner med salt kola, den hade jag normalt sett gillat om det inte vore för att dom har tömt ett helt saltkar i kolan. Jäkla dumheter att ersätta allt som är gott med allt vidrigare smaker. En fet DISS på pralinerna och en rejäl DISS på asken överlag nu för tiden
Hmm, kanske om man är förkyld och tappat smaklökarnaJag gillade den
Svag HISS
Smakar verkligen jul, samma kryddning som vörtbröd typ. Tror det blir för mycket om man har dom på just vörtbröd. Jag hade dom som pålägg på surdegsbaguette och det var lagom
Haha, eller om man bara gillar kanel som i mitt fall. Mina smaklökar mår prima nämligen.Hmm, kanske om man är förkyld och tappat smaklökarna
Jag gillar kanel annars men detta gick bara inte.Haha, eller om man bara gillar kanel som i mitt fall. Mina smaklökar mår prima nämligen.
Åh den måste jag testa!STOR FET HISS på denna!
Visa bifogad fil 106838
Vad är det för något?
Vad är det för något?