Alltså, jag kan inte se vad det är.
Vad är det?
https://www.twinings.se/vara_teer/cold-infuse.aspx
”Cold infuse”, tepåsar för kallvatten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, jag kan inte se vad det är.
Vad är det?
ah, undrar om de kan fungera bra att smaksätta kolsyrat vatten?
Farligt goda!Någon som testat? Jag beställde dom när vi onlinehandlade senast men dom var slut när ordern skulle skickas
Stor DISS tyckte inte att dom hade ens en antydan till nån smörsmak öhtNågon som testat? Jag beställde dom när vi onlinehandlade senast men dom var slut när ordern skulle skickas
Är beredd att hålla med.Stor DISS tyckte inte att dom hade ens en antydan till nån smörsmak öht
Håller med helt om den med cookie dough. Jag blev såå besviken. Krävdes tur för att få smaken av kakdeg, resten smakade bara som en vanligt mjölkchoklad-kakaVisa bifogad fil 56973
MISS! (Cookie dough)
Jag är inte såld. Det är alldeles för lite kakdeg i, och vissa bitar saknar dessutom helt kakdeg. De bitarna med kakdeg i är goda dock, även om det blir något av en sötchock.
DISS! (Oreo sandwich)
Oreo är perfekta som de är, men jag var ändå tvungen att smaka... men nej. För mycket choklad, och oreon smakar typ inget. Helt värdelöst.
Åh jävlar vad gott det låter måste nog ta en sväng förbi affären på måndag...Någon som testat? Jag beställde dom när vi onlinehandlade senast men dom var slut när ordern skulle skickas
Har smakat den med jordgubb och är böjd till att hålla med, diss. Det är som en flytande (lite mesig) jordgubbssylt inuti, men tillsammans med chokladen så blir det för sött och mesigt på samma gångFörra helgen blev det ju förresten lite lösgodis och med det några nyheter
Fazer lemon yoghurt & meringue - HISS! Helt enkelt riktigt jävla god.
Nöt-creme cookie dough - HISS! Fast jag föredrar klämmisen.
Nöt-creme delicatoboll - DISS! Den här borde vara god men av någon anledning påminner insidan mest om en arrakboll
Nöt-creme jordgubbspaj - DISS! Vet inte varför men den här fungerar inte för mig. Känns efter en bit som om man tuggat på sockervadd.
Sandwich pepparkaka - HISS! Som att tugga på pepparkaksdeg. Helt jävla faaantastisk, ett måste till julgodiset och ett givet inslag om jag svänger ihop en egen kalender åt syrran i år igen!
Ja men typ! Och så sockervaddsbeläggningen på tänderna på detHar smakat den med jordgubb och är böjd till att hålla med, diss. Det är som en flytande (lite mesig) jordgubbssylt inuti, men tillsammans med chokladen så blir det för sött och mesigt på samma gång
Den med pepparkaka... Jag antar att det är glass?
Den här måste jag försöka hitta!Förra helgen blev det ju förresten lite lösgodis och med det några nyheter
Cookie Dough-klämmisen kan nog vara det äckligaste godis jag smakat . Näst efter lakrits då,Förra helgen blev det ju förresten lite lösgodis och med det några nyheter
Nöt-creme cookie dough - HISS! Fast jag föredrar klämmisen.
Nöt-creme delicatoboll - DISS! Den här borde vara god men av någon anledning påminner insidan mest om en arrakboll
Nöt-creme jordgubbspaj - DISS! Vet inte varför men den här fungerar inte för mig. Känns efter en bit som om man tuggat på sockervadd.
Sandwich pepparkaka - HISS! Som att tugga på pepparkaksdeg. Helt jävla faaantastisk, ett måste till julgodiset och ett givet inslag om jag svänger ihop en egen kalender åt syrran i år igen!
Finns på Hemmakväll!Den här måste jag försöka hitta!