Finns inte i min stadFinns på Hemmakväll!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns inte i min stadFinns på Hemmakväll!
Jag har hittat en ny favorit bland chipsen!
Visa bifogad fil 57082
Det var dom!Låter fantastiska!!
Finns inte i min stad
Arma stackare! Nu blev jag ju tillfälligt "billös" men får du inte fatt i det innan min bil är tillbaka så kan jag köpa och skickaFinns inte i min stad
Åh tusan, jag som tyckte att det lät gott som glass...Ja men typ! Och så sockervaddsbeläggningen på tänderna på det
Nepp! Lösgodis. Men jag antar att de finns/kommer i smågodispåsar också som de andra sandwich-godisarna
Tror den finns/har funnits som glass också... Eller så har jag drömt Jag köper aldrig styckglass själv men jag vill minnas att jag sett nåt sånt iaf!Åh tusan, jag som tyckte att det lät gott som glass...
Sandwich pepparkaka brukar väl finnas som glass? Det har jag för mig i alla fall.Åh tusan, jag som tyckte att det lät gott som glass...
https://www.gb.se/vara-marken/other/sandwich-pepparkaka.htmlÅh tusan, jag som tyckte att det lät gott som glass...
Sandwich pepparkaka brukar väl finnas som glass? Det har jag för mig i alla fall.
OLWs Lagrad Parmesan, är jag den enda i hela Sverige som gillar dem? Hittar liksom inte dem någonstans längre och de är de enda chips jag faktiskt gillar...... Typiskt om de inte längre görs liksom!
Ja precis, alltid en bonus och jag blir verkligen glad när de finns, kastar alltid ett getöga i chipshyllan ytan att ens ha något hopp egentligen. Utan att ens vara sugen, för när jag är sugen är det liksom för sent att leta! Men varför finns de inte överallt? tramsigt!Jag älskar dom chipsen! Mina favoriter. Finns på lite olika affärer men verkligen inte alla, räknar aldrig med att dom finns och blir alltid lika glad när jag ser dom och måste köpa en påse
Verkligen tramsigtJa precis, alltid en bonus och jag blir verkligen glad när de finns, kastar alltid ett getöga i chipshyllan ytan att ens ha något hopp egentligen. Utan att ens vara sugen, för när jag är sugen är det liksom för sent att leta! Men varför finns de inte överallt? tramsigt!
Nä tyvärr en DISS för mig. De är inte äckliga eller så men de smakar knappt smör alls. Mest bara frityrolja. Jag hade förväntat mig smörsmak som hos smörpopcorn men det var långt ifrån.Någon som testat? Jag beställde dom när vi onlinehandlade senast men dom var slut när ordern skulle skickas
Jag provade också dessa i helgen och tänkte nog faktiskt på smörpopcorn. Men inte "biopopcorn" då utan tänk micropop med smörsmak. Dvs väldigt liiiite smörsmak.Nä tyvärr en DISS för mig. De är inte äckliga eller så men de smakar knappt smör alls. Mest bara frityrolja. Jag hade förväntat mig smörsmak som hos smörpopcorn men det var långt ifrån.
Ja det finns en som har den lite då och då i jämförelse med de andra som typ aldrig har dem, så jag handlar där ibland och tänker att jag nog behöver nåååågot lite... och så chipsen då!Verkligen tramsigt
Jag brukar ibland enbart vilja handla från en viss affär för att jag vet att dom har chipsen
Vad är den gjord på? Soja?