Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Allt under fem är återhållsamt!HISS på denna! Kan ha ätit två ikväll...
Visa bifogad fil 56075
De här däremot får en diss... De var absolut inte äckliga, men ganska menlösa. De sägs ha en "mycket tydlig ostsmak" som jag inte kände överhuvudtaget, och ingen annan i sällskapet heller för den delen. Det smakade mest som lite salt choklad med majscrisp, typ. Nja, inte värt pengarna!
Visa bifogad fil 56229
De här däremot får en diss... De var absolut inte äckliga, men ganska menlösa. De sägs ha en "mycket tydlig ostsmak" som jag inte kände överhuvudtaget, och ingen annan i sällskapet heller för den delen. Det smakade mest som lite salt choklad med majscrisp, typ. Nja, inte värt pengarna!
Visa bifogad fil 56229
Ja de är supergoda. Särskilt om de doppas i färskost
Alltså, jag kan inte se vad det är.Har provat blåbär och passionsfrukt och ger dem helt klart en hiss!Visa bifogad fil 56667
Någon som testat? Jag beställde dom när vi onlinehandlade senast men dom var slut när ordern skulle skickas
Tror jag tryckt i mig två påsar än så länge, och de är helt okej! Föga förvånande så smakar de just smörigt, ( ) och liksom lite rikare än vanliga saltade.Någon som testat? Jag beställde dom när vi onlinehandlade senast men dom var slut när ordern skulle skickas
Vad är det?Har provat blåbär och passionsfrukt och ger dem helt klart en hiss!Visa bifogad fil 56667
Min bror hälsar att de var mycket trevliga
Åhå, det låter bra! Älskar ju smörTror jag tryckt i mig två påsar än så länge, och de är helt okej! Föga förvånande så smakar de just smörigt, ( ) och liksom lite rikare än vanliga saltade.