HISS
Smakar så jäkla mycket mango och otroligt läskande en varm sommardag! Från GB Glass
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nån som testat dessa?
Så de smakade inte lök? Jag tänker att de ska smaka som grillchips fast svagareJag tycker de var helt ok, som "förstärkta" saltade chips. HISS
Så de smakade inte lök? Jag tänker att de ska smaka som grillchips fast svagare
Köpte de igår så ska prova under helgen
På tal om hamburgarrestauranger... HISS till Max veganska choklad lyxshake. Väldigt mycket chokladsmak! Kände ingen bismak av sojabönorna alls.alltså.. jag vet att denna funnits länge men..
stor fet råDISS på McDonald's choklad milkshake..
Kände inte minsta uns av chokladsmak bara något syntetiskt men den var ju iallaflal lte brun/beige. Nu kan det dröja 10 år igen innan jag provar. Blä
Ja, bara trista tyckte jag. Men jag har inte hittat några goda chips sen OLWs pepparchips på 80-talet
Nån som testat dessa?
Jag har beställt svenskjävlar och krokodiltårar nu. Jag har höga förväntningar på SALT.Jaa, sjukt salta!! Men svinbra för mig som gärna trycker en halv burk när jag äter godis. Svenskjävlar klarar jag typ tre stycken och sen får jag ont i magen
Jag har beställt svenskjävlar och krokodiltårar nu. Jag har höga förväntningar på SALT.
Krokodiltårar är min favorit sen tidigare när det kommer till salt, men det var flera år sen jag fick tag i dom sist!Du behöver inte oroa dig för att bli besviken av svenskjävlarna iaf. Jag tycker sällan att godis är tillräckligt salt, men de här klarar jag inte många av åt gången
Krokodiltårarna måste jag kolla upp!
Testade förra veckan, gillade också!
Ja dessa var vedervärdiga