Visa bifogad fil 53927
Kanske inte någon nyhet längre, men DISS!!!!! Fyfan! Smakade som någon gammal fulgrogg gjord på hallonsoda.
Håller med! Den är vidrig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 53927
Kanske inte någon nyhet längre, men DISS!!!!! Fyfan! Smakade som någon gammal fulgrogg gjord på hallonsoda.
Jag tänkte ju göra ett inlägg om samma idag, dock med DISS! Tyckte inte de var speciellt goda alls, de kommer definitivt slängas.Visa bifogad fil 54087
Hiss! Vet inte hur nya de är men jag har i alla fall inte smakat dem förut. Jättegoda!
Jag tänkte ju göra ett inlägg om samma idag, dock med DISS! Tyckte inte de var speciellt goda alls, de kommer definitivt slängas.
Perfekt för en som avskyr fisk (jag), kan jag äta "fisk"pinnar ihop med sambon.Visa bifogad fil 54085
Ingen nyhet egentligen men detta är ett bra middagstips om man inte orkar laga något vettigt. Som fiskpinnar fast kyckling, jättegott
Håller med, och väldigt lite smak.Visa bifogad fil 54191
DISS
Smakar typ som vanlig yoghurt man tillsatt gelatin till. Väldigt mysko och inte speciellt gott. Den är mer syrlig än söt och smakar liksom "fejk-jordgubb".
På det temat. Ohoy's hard topping det vill säga - Om man är som mig och avskyr allt vad lakrits heter så är även deras mjölkchoklad god så det är ett tips! Den smakar "riktig" mjölkchoklad och inte blockchoklad som sådan tyvärr ofta görVisa bifogad fil 54194
DISS tyvärr! Smakade för mycket kokos och för lite lakrits Gick att äta med Ohoys Hard topping Saltlakrits (den är inte ny, men får världens HISS ändå).
Jag har den också hemma Båda är goda, funkar ihop ocksåPå det temat. Ohoy's hard topping det vill säga - Om man är som mig och avskyr allt vad lakrits heter så är även deras mjölkchoklad god så det är ett tips! Den smakar "riktig" mjölkchoklad och inte blockchoklad som sådan tyvärr ofta gör
Jo jag håller ju inte med men även mitt sällskap tycker att de funkar bra ihop!Jag har den också hemma Båda är goda, funkar ihop också
Svenskjävlar!
Hiss! Galet salta vilket stillar mitt sug, så mer än en om dagen går inte. Från Haupt Lakrits
Är de som isländska Djöflar? De är vansinnigt salta, mjuka,jättegoda och ser likadana ut.