Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker Lohilos chokladglassar är goda, speciellt Chocolate Lover och Chocolate Brownie. Cookie Dough är också god, smakar mer vanilj än deras vaniljglass.Men dude! Deras half n' half är fantastisk
Ja den är så vidrigVisa bifogad fil 53412
DISS!!!
Alltså det har var det vidrigaste jag varit med om. Smakar SALT. Ger ingen fräsch känsla alls, det är som att det är mint men ändå inte? Liksom fejk-mint. Men värst är sältan.
Måste köpa ny tandkräm idag men finns en risk att jag inte hinner handla, i så fall blir det tandtråd+munskölj ikväll för den här rör jag inte igen.
Ja men eller hur??Ja den är så vidrig
Fattar inte att den överhuvudtaget säljs som någonting som ska stoppas i munnen jag slängde min tub vansinnigt äcklig
Köpte den på din rekommendation. Den var jättegod, inte alls sötsliskig, som jag befarade innan ditt betyg.HISS!
Singoallas sommarsmak med ananas och kokos är god! Lite somrig. Gillar ananassmaken.
Visa bifogad fil 53330
Var tvungen att googla och herregud, vad gott! Var hittade du dem?Svenskjävlar!
Hiss! Galet salta vilket stillar mitt sug, så mer än en om dagen går inte. Från Haupt Lakrits
Dt där är hiss från mig med! Så goda!Jag vet inte om den här varit med tidigare, men ny för mig och HISS
Visa bifogad fil 53569
Var tvungen att googla och herregud, vad gott! Var hittade du dem?
Svenskjävlar!
Hiss! Galet salta vilket stillar mitt sug, så mer än en om dagen går inte. Från Haupt Lakrits
Visa bifogad fil 53549
Åh herregud vad god! Dubbeltrippel-HISS!
Den t.om. luktar gott och smakar gott långt efter
Jag svor ett tag i butiken när jag märkte hur stor den var, för jag tänkte börja äta nyttigare, men ack så mycket jag ångrar nu att jag inte köpte fler
Måste testa! Och antagligen köpa till min far... Tur butiken som säljer dem finns i Malmö.De är fantastiska!! Till och med jag som tycker att allt salt godis är för lite salt, tycker att de är salta nogn
Måste testa! Och antagligen köpa till min far... Tur butiken som säljer dem finns i Malmö.
Do it!Åh nej. Då vill jag ju prova
Förlåt tråden, men det blir en stor DISS från min sida! Kunde inte ens äta färdigt en rad... sjukt synd för jag trodde så mycket på den efter att ha läst i tråden. Och synd att jag inte kan donera resterna till er!Visa bifogad fil 53549
Åh herregud vad god! Dubbeltrippel-HISS!
Den t.om. luktar gott och smakar gott långt efter
Jag svor ett tag i butiken när jag märkte hur stor den var, för jag tänkte börja äta nyttigare, men ack så mycket jag ångrar nu att jag inte köpte fler
(ber om ursäkt på förhand till alla som dietar )
Alltså... Kan vi prata lite om den här eller?
Visa bifogad fil 53301
Herregud vad god! Jag som inte trodde att original-mjölkchokladen kunde bli bättre. Precis lagom mycket salt och sjukt god på alla sätt och vis!