Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
HISS!
Singoallas sommarsmak med ananas och kokos är god! Lite somrig. Gillar ananassmaken.

1593262606166.png
 
parodontax-ultra-clean-tandkram-75-ml-1.jpg

DISS!!!

Alltså det har var det vidrigaste jag varit med om. Smakar SALT. Ger ingen fräsch känsla alls, det är som att det är mint men ändå inte? Liksom fejk-mint. Men värst är sältan.

Måste köpa ny tandkräm idag men finns en risk att jag inte hinner handla, i så fall blir det tandtråd+munskölj ikväll för den här rör jag inte igen.
 
Visa bifogad fil 53412
DISS!!!

Alltså det har var det vidrigaste jag varit med om. Smakar SALT. Ger ingen fräsch känsla alls, det är som att det är mint men ändå inte? Liksom fejk-mint. Men värst är sältan.

Måste köpa ny tandkräm idag men finns en risk att jag inte hinner handla, i så fall blir det tandtråd+munskölj ikväll för den här rör jag inte igen.
Ja den är så vidrig :yuck::wtf:
Fattar inte att den överhuvudtaget säljs som någonting som ska stoppas i munnen O_o jag slängde min tub vansinnigt äcklig
 
Ja den är så vidrig :yuck::wtf:
Fattar inte att den överhuvudtaget säljs som någonting som ska stoppas i munnen O_o jag slängde min tub vansinnigt äcklig
Ja men eller hur??

Tvekade så fort jag såg den. Den är ju ljusrosa i färgen och liksom "kornig" i konsistensen. Sköljde två omgångar med munskölj efteråt och ändå var det liksom en lite obehaglig eftersmak.
 
1593613978856.png

Åh herregud vad god! Dubbeltrippel-HISS!

Den t.om. luktar gott och smakar gott långt efter :d

Jag svor ett tag i butiken när jag märkte hur stor den var, för jag tänkte börja äta nyttigare, men ack så mycket jag ångrar nu att jag inte köpte fler :p
 
Visa bifogad fil 53549
Åh herregud vad god! Dubbeltrippel-HISS!

Den t.om. luktar gott och smakar gott långt efter :d

Jag svor ett tag i butiken när jag märkte hur stor den var, för jag tänkte börja äta nyttigare, men ack så mycket jag ångrar nu att jag inte köpte fler :p
Förlåt tråden, men det blir en stor DISS från min sida! Kunde inte ens äta färdigt en rad... sjukt synd för jag trodde så mycket på den efter att ha läst i tråden. Och synd att jag inte kan donera resterna till er!

Varken jag, min mor eller min son tyckte om den. Jag tyckte den var alldeles för sliskig och riktigt osmaklig, ingen kombination som passade mig.
 
(ber om ursäkt på förhand till alla som dietar :angel:)

Alltså... Kan vi prata lite om den här eller?

Visa bifogad fil 53301

Herregud vad god! Jag som inte trodde att original-mjölkchokladen kunde bli bättre. Precis lagom mycket salt och sjukt god på alla sätt och vis! :love:

Kan bara hålla med. Tokhiss på denna! Nog den godaste Marabou-chokladen ever.

Jag har även smakat Äppelpaj och Cheescake. Den förstnämnda helt okej, den sistnämnda var däremot ingen hit. Kan tänka att jag borde ha anat något eftersom cheesecake i sig inte är något jag brukar vara överdrivet förtjust i, men men. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
41 42 43
Svar
859
· Visningar
67 265
Senast: WS6
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 719
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
208 262
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
19 540

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp