Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lakritsbutiken i Malmö! Men det ska finnas online också.Fråga! Ni som köpt 'Svenskjävlar', var har ni hittat dem? Jag tänkte önska en burk till mitt nästa Sverigepaket.
Malmö kändes lite sådär avsides. Det kanske är enklare att beställa själv helt enkelt.Lakritsbutiken i Malmö! Men det ska finnas online också.
Vad är den gjord på? Soja?
Direkt från Haupt och så kan de ta varianten med choklad ocksåMalmö kändes lite sådär avsides. Det kanske är enklare att beställa själv helt enkelt.
Fråga! Ni som köpt 'Svenskjävlar', var har ni hittat dem? Jag tänkte önska en burk till mitt nästa Sverigepaket.
Låter verkligen inget vidare, blä!Visa bifogad fil 57414
DISS
Smakar varken tomat, ost eller lök utan lite som en skorppåse som varit öppnad lite för länge i skafferiet - med svartpeppar på. Förstår inte varför de är så peppriga men det är de, och dammiga.
Visa bifogad fil 57414
DISS
Smakar varken tomat, ost eller lök utan lite som en skorppåse som varit öppnad lite för länge i skafferiet - med svartpeppar på. Förstår inte varför de är så peppriga men det är de, och dammiga.
Jag tyckte dom var goda.Vad tråkigt, har just köpt en till helgen!
Jag tyckte dom var goda.
Önskar att de skrev ut sortnamnet istället för en massa hittepå.Visa bifogad fil 57480
HISS!
Jag köpte till mina föräldrar och skulle bara provsmaka en, slutade med att jag åt upp halva förpackningen Riktigt goda! Bättre än vindruvor imo.
De är grymt goda.Visa bifogad fil 57480
HISS!
Jag köpte till mina föräldrar och skulle bara provsmaka en, slutade med att jag åt upp halva förpackningen Riktigt goda! Bättre än vindruvor imo.
Jag har bara "liknande" handkrämer. feta, doftfria från apoteket. Jag brukar köpa i stora flaskor med pump och har utplacerade i flera rum hemma. Jag kör lite "samma" med ansiktet. Dyra "finare hudprodukter" på kvällen och en snäll, fuktgivande "apoteketkräm" på morgonen. Jag har sluppit eksem i ansiktet i flera år nu! Jag har dock inte löst eksemen i hårbotten riktigt, men det är svårt att smörja där med fet kräm.Visa bifogad fil 57515
HISS
Jag var 32 år när jag insåg att märken som body shop, rituals osv är till för folk som vill lukta gott eller mysa med hemmaspa, inte för de som har torr hud på riktigt.
Den här krämen har på riktigt typ revolutionerat min hud. Håller mina eksem helt i schack.
Extra plus också för att den verkligen inte luktar något alls. Jag tycker ofta att doftfria krämer kan lukta lite speciellt (och inte speciellt gott då) men den här är verkligen helt neutral