Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var ju hundra år sedan vi hade en sådan, och inte kan väl jag vara ensam om att sitta hemma en lördagkväll med buke som sällskap?
Vad gör ni? Har ni gjort något kul? Ska ni göra något kul? Mår ni braaaa?
Var ju hundra år sedan vi hade en sådan, och inte kan väl jag vara ensam om att sitta hemma en lördagkväll med buke som sällskap?
Vad gör ni? Har ni gjort något kul? Ska ni göra något kul? Mår ni braaaa?
Jag har varit och bowlat och ätit julbord med jobbet, nu tvättar jag och tittar på så mycket bättre
@zassoo och @Sleepan Det låter som ni har det förjäkla bra!
Jag vetoade mig själv mot att svänga in och köpa chips, nu sitter jag här med en kladdkaka istället, stackars mig! Jag jobbar i helgen så nu sitter jag i soffan och chillar bara! Hade planerat in det till igår, men Helga och SL satte stopp för det. Men efter en dag på jobbet med, eh, chill och film, så känns en kväll i soffan rätt najs.
Sleepan, lägenhetsfix, har ni skaffat nytt?
en kladdkaka
Med en kladdkaka menar jag en bit kladdkaka. Inte en hel! Faktiskt!
Jag har det mycket bra förutom att jag har SÅ mycket gött i köket (chips, ostbågar, kakor, glass och julmust) som jag inte kan äta för jag känner ingen smak
Japp, flyttade in förra veckan!
Nybyggd 3a 5 min från centralen med spårvagn. Så jävla najs!
Åh noes!! Är du förkyld, eller vad är fel?
Oooh, najs! Trivs du bra? (Jag flyttade i somras och jag ÄLSKAR min lägenhet! )
Åh, kul! Men redan hemma, var det trist?
Äh. På lördagar låter det rimligt att äta en hel kladdkaka.
Nope, jobbar dag numera! Så himla fint! Mår jättemycket bättre och får dessutom jobba med kollegor, och träffa lite annat löst folk. Så grejt att kunna prata med folk även på jobbet.
Nope, jobbar dag numera! Så himla fint! Mår jättemycket bättre och får dessutom jobba med kollegor, och träffa lite annat löst folk. Så grejt att kunna prata med folk även på jobbet.
Nejdå, jag hade tvättid (hopplöst med gemensam tvättstuga) och måste upp tidigt imorgon bara! Äter chips och har det gött istället
Förkylning inkl. bihåleinflammation. Eller det är vad jag tror iaf. Inte känt lukt eller smak se onsdagen för 1,5 vecka sen. Kuuul.
Ja, trivs finfint! Vi har det lite stökigt fortfarande, men det tar sig!
Har förstått att du flyttat ja, fan vad fint att du trivs så himla himla bra! så härligt!