Helgtråd!

Mammas

Trådstartare
Var ju hundra år sedan vi hade en sådan, och inte kan väl jag vara ensam om att sitta hemma en lördagkväll med buke som sällskap?

Vad gör ni? Har ni gjort något kul? Ska ni göra något kul? Mår ni braaaa? :D :D :D

Hej @Mammas ! :D Jag är hemma själv med dator och katt som sällskap :p Skriver lite på en rapport. Äter chips och dricker äppeljuice.

Vad gör duuuu? :D

Var ju hundra år sedan vi hade en sådan, och inte kan väl jag vara ensam om att sitta hemma en lördagkväll med buke som sällskap?

Vad gör ni? Har ni gjort något kul? Ska ni göra något kul? Mår ni braaaa? :D :D :D

Jag är förvisso inte ensam hemma, men sambon sitter och spelar dator. Så typ ensam :p
Ligger i soffan, slösurfar och ser på Iron Man. Bihåleinflammation och jävligt seg. Haha.
Har iaf varit en sväng på Fitnessfestivalen idag. Kände mig svag och otränad. Pepp.
Imorn står lägenhetsfix på agendan!

Vad gör du själv? :D

Jag har varit och bowlat och ätit julbord med jobbet, nu tvättar jag och tittar på så mycket bättre :D

@zassoo och @Sleepan :love: Det låter som ni har det förjäkla bra! :D

Jag vetoade mig själv mot att svänga in och köpa chips, nu sitter jag här med en kladdkaka istället, stackars mig! ;) :D Jag jobbar i helgen så nu sitter jag i soffan och chillar bara! Hade planerat in det till igår, men Helga och SL satte stopp för det. :( Men efter en dag på jobbet med, eh, chill och film, så känns en kväll i soffan rätt najs. ;)

Sleepan, lägenhetsfix, har ni skaffat nytt? :)

@zassoo och @Sleepan :love: Det låter som ni har det förjäkla bra! :D

Jag vetoade mig själv mot att svänga in och köpa chips, nu sitter jag här med en kladdkaka istället, stackars mig! ;) :D Jag jobbar i helgen så nu sitter jag i soffan och chillar bara! Hade planerat in det till igår, men Helga och SL satte stopp för det. :( Men efter en dag på jobbet med, eh, chill och film, så känns en kväll i soffan rätt najs. ;)

Sleepan, lägenhetsfix, har ni skaffat nytt? :)

Jag har det mycket bra förutom att jag har SÅ mycket gött i köket (chips, ostbågar, kakor, glass och julmust) som jag inte kan äta för jag känner ingen smak :(

Japp, flyttade in förra veckan!
Nybyggd 3a 5 min från centralen med spårvagn. Så jävla najs! :D

Jag har det mycket bra förutom att jag har SÅ mycket gött i köket (chips, ostbågar, kakor, glass och julmust) som jag inte kan äta för jag känner ingen smak :(

Japp, flyttade in förra veckan!
Nybyggd 3a 5 min från centralen med spårvagn. Så jävla najs! :D

Åh noes!! Är du förkyld, eller vad är fel? :(

Oooh, najs! Trivs du bra? :) (Jag flyttade i somras och jag ÄLSKAR min lägenhet! :love:)

Åh noes!! Är du förkyld, eller vad är fel? :(

Oooh, najs! Trivs du bra? :) (Jag flyttade i somras och jag ÄLSKAR min lägenhet! :love:)

Förkylning inkl. bihåleinflammation. Eller det är vad jag tror iaf. Inte känt lukt eller smak se onsdagen för 1,5 vecka sen. Kuuul. :p

Ja, trivs finfint! Vi har det lite stökigt fortfarande, men det tar sig! :)

Har förstått att du flyttat ja, fan vad fint att du trivs så himla himla bra! :) så härligt!

Nope, jobbar dag numera! Så himla fint! Mår jättemycket bättre och får dessutom jobba med kollegor, och träffa lite annat löst folk. Så grejt att kunna prata med folk även på jobbet. :D

Låter ju inte helt fel! :) Maken började jobba natt nu i höst, han har dock många kollegor som jobbar samtidigt så han har folk att prata med :D Sen finns det ju andra nackdelar såklart men som läget var för honom var det i stort sett börja jobba natt eller byt yrke...

Förkylning inkl. bihåleinflammation. Eller det är vad jag tror iaf. Inte känt lukt eller smak se onsdagen för 1,5 vecka sen. Kuuul. :p

Ja, trivs finfint! Vi har det lite stökigt fortfarande, men det tar sig! :)

Har förstått att du flyttat ja, fan vad fint att du trivs så himla himla bra! :) så härligt!

Juste, det som du skrev fem inlägg upp ja. :angel: :D Men så sugigt, och så länge dessutom! Lyckas du få i dig grejor och så ändå, aptiten måste ju bli lidande?

Så fint det verkar! :) Och centralt, yey!

Ja, det är som ett nytt liv faktiskt. Fast lite stort, funderar på att ta in en inneboende. Att bo en vuxen och ett barn (på halvtid) i en fyra på nästan hundra kvadrat känns nästan lite oförskämt i bostadsbristens Stockholm. :p :D

Liknande trådar

Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 717
Senast: manda
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
8 186
Senast: Lisen82
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 057
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar