Hästras med mustasch

mizz_beauty

Trådstartare
Hittade en artikel (i en gammal ridsport special tror jag) om en hästras, tror den var från Spanien eller Portugal, som hade enorma mustascher. Undrar ifall någon vet vad det är jag menar och om någon vet i vilken tidning det var. Skulle var jättesnällt om någon ville kolla upp och skriva vilket nummer och vilken tidning det var i.

Sv: Hästras med mustasch

Kan ju berätta för alla att jag hittat tidningen och det var ingen ridsport special :o utan i Kentaur. Vill tacka alla som kanske har kikat i tidningar efter reportaget.

Jag har en kompis med en nordsvensk och en nordis/hbl-korsning, de har båda jättemustascher!!!

en häst på en ridskola här i närheten har åxå mustach! :D
den försvann på sommaren när han betade, och kom fram på vintern. men den va åxå enorm! :)
han va en ponny iaf..

Den var från Galcien (stavning :confused: ) ska kolla med mamma vad den hette.

Själv har jag ett connemarasto med mustasch, hade en connemaravalack innan som hade så stor mustasch att man kunde tvinna den. Men precis som de andra skriver så "rakas" den bort under betet.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 481
Senast: ildiko
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
369
Senast: Törnrosa
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 720
Senast: Amha
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 251
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar