Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det står i rollbeskrivningen att hon fick bestämma självFörresten, @cirkus valde du att skicka sian först, eller var du tvingad att ta paketen i en viss ordning? *nyfiken*
menar du att jag fortfarande måste hålla koll på denDet står i rollbeskrivningen att hon fick bestämma själv![]()
Haha, näeeemenar du att jag fortfarande måste hålla koll på den![]()
![]()
Här hänger jag inte med, varför skulle det vara förvånande. Den enda chansen att vinna, var att få ut Lilltess igen. Annars hade hon kunnat sitta och peka ut onda och goda i godan ro.@Blacksmithfarm jag visste inte att ni visste att jag var just ängel men Habinas utpekande gick det ju inte att ta fel på
Och det förklarar varför jag blev käk, lite förvånad blev jag iom att jag ändå hade ganska mkt misstankar mot mig.
Här hänger jag inte med, varför skulle det vara förvånande. Den enda chansen att vinna, var att få ut Lilltess igen. Annars hade hon kunnat sitta och peka ut onda och goda i godan ro.
Förresten, @cirkus valde du att skicka sian först, eller var du tvingad att ta paketen i en viss ordning? *nyfiken*
Haha, jag tänkte väl ungefär samma när den hamnade hos digJajemän jag valde sian alldeles själv Och ulven den gick till också alldeles själv
Jag är inte så mycket för fegspel - så jag tänkte att vafan - sannolikheten att pricka en ond är 1/3 och sian är kraftfullast och mest synd om den inte blir utnyttjad.
@Snurrfian - fick du mitt paket med spionrad förresten? Du var den sista jag skickade till och det står inte med i sammanfattningen vad jag kan se @Paddington @CaisaLundblad
Du hade varit kvar länge i de senaste lekarna, det är typ det enda åtminstone jag går på vid första käk!Tack till alla, deltagare och LL.
Men inte ulvarna för att ni käkade mig första natten.![]()
Haha!Vilken turFör jag såg inget! Det var FiaM som såg det men vågade inte skriva något
![]()
Du hade varit kvar länge i de senaste lekarna, det är typ det enda åtminstone jag går på vid första käk!![]()
Jag försökte...Och jävla @glömmerallt jag trodde du var god spion! Tänkte att den riktiga spionen skulle protestera rätt högljutt om du inte var det.
Tänkte först sia dig natt 2 för att vara säker på en godmen sen bestämde jag mig för att det är dumt, ska sia de jag verkligen tror är onda..
Jag försökte...
Visste inte hur mycket jag skulle våga ta i...![]()
Och jävla @glömmerallt jag trodde du var god spion! Tänkte att den riktiga spionen skulle protestera rätt högljutt om du inte var det.
Tänkte först sia dig natt 2 för att vara säker på en godmen sen bestämde jag mig för att det är dumt, ska sia de jag verkligen tror är onda..
Jag missade dig helt, men det var ju så många deltagare också. Om inte GA var god spion trodde jag bollen var det.