@bollen_ tror jag?@Artline vem gav du sian till?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@bollen_ tror jag?@Artline vem gav du sian till?
Bollen
nä, cirkus väl?va siade du lilla mig?? Eller hur ska man tolka det där
jag som är såååå oskyldig????!!
Tur vi käkade dig!
du var uppgiven ulvOch jag hängde liksom inte med, insåg att jag borde ändra typ prick DL, det fanns inte tid att göra GA till viljes.
japp det gjorde du!Jag hittade också er, uppenbara
jag kan vara aningens- eh-Du? Bossig? Kan jag väl aaaldrig tänka mig!
plättlätt juHur då?
Hehe i know that 2!jag kan vara aningens- eh-
på jag med
var det inte du GA som sa at det inte är nyttigt för dig att vara med i lyan med mig?
Tur jag är så medgörlig...jag kan vara aningens- eh-
på jag med
var det inte du GA som sa at det inte är nyttigt för dig att vara med i lyan med mig?
ha jag vann 100 spänn för det slog jag vad om i lyan att du gjorde!!!!Jag var faktiskt rätt dum och siade lobelia, fick en känsla att hon kanske bara hade skrivit fel och sedan kände att det inte var lönt att försvara sig..
Och ni teoriade hej vilt om vilka som var siade, men jag kände att det var säkrast att inte försöka hinta om att det var Lobelia...ha jag vann 100 spänn för det slog jag vad om i lyan att du gjorde!!!!
få se nu 100X 6 ( för då var Hjärtat med också) = 600:-
fan jag är rik!!!
hann vi käka dig innan du fick fram det, för det kunde jag inte ana faktiskt?jag siade henne efter omvandlingen så jag visste
jag KAN ha varit ganska bossig jag med just dåOch jag hängde liksom inte med, insåg att jag borde ändra typ prick DL, det fanns inte tid att göra GA till viljes.
Jag fick paketet till DL 2. Siade BSF NattDl2. Velade mellan GA, Q och BsfAha, jag letade under dag/natt 3. Det står väl fel? Om du stal den dag 1, skickade den dag 2 och sen kunde den väl inte användas förrän natt tre eftersom det var fördröjning i den här leken?
Jag fick paketet till DL 2. Siade BSF NattDl2. Velade mellan GA, Q och Bsf
Aha, hade för mig att pakten tog ett dygn på sig att nå fram i den här leken.
va siade du lilla mig?? Eller hur ska man tolka det där
jag som är såååå oskyldig????!!
Tur vi käkade dig!
Nä du siade nog en annan tror jag
hann vi käka dig innan du fick fram det, för det kunde jag inte ana faktiskt?
Nej jag skrev i ett teoriinlägg att jag inte trodde att cirkus var omvandlad. Dock trodde ju snurrfian att jag hade siat henne. Fast jag tyckte att det var klart att jag inte hade siat snurris utan cirkus
Och jag visste att du hade siat mig - det kanske vra tur iom omvandligen, men annars fattade du min roll väl?