Snurrfian
Moderator
Testa det där med handuppräckning igen!
Hörde ni alla ulvar? Eran ledare LenaH vill att ni ska räcka upp händerna nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Testa det där med handuppräckning igen!
Nä det är nog bara @Niyama som har nappat på det!Funkar ju inte.
Nä det är nog bara @Niyama som har nappat på det!
Men jag är ingen ledare, jag var väl bara nån slags hamster eller nåt? Kolla med @Koppen - hon var väl youknowwho?Hörde ni alla ulvar? Eran ledare LenaH vill att ni ska räcka upp händerna nu?
Råtta!Men jag är ingen ledare, jag var väl bara nån slags hamster eller nåt? Kolla med @Koppen - hon var väl youknowwho?
Jag väljer att vara hamster. För jag är död. Sådeså.Råtta!
Rätt ska vara rätt
Hamster, råtta det är ungefär samma sak, men det förklarar även din ovilja till att duscha...Jag väljer att vara hamster. För jag är död. Sådeså.
Jag börjar bli helt paranoid och funderar på om ulvarna helt enkelt ha röstat på någon annan och suttit i lyan och skrattat när de goda röstar ut varandra...Det betyder två i lyan.
Minst en av dom har röstat på Sedna, kanske bägge.. Såklart att de tog chansen när de fick den.
Rent spontant så här så börjar jag fundera på Bollen_ men skulle sedna ha kunnat fått brev från errol? Med en sia tänker jag då eftersom hennes röst på Bollen är så väldigt knepig...
Jag famlar vilt just nu, mitt pussel kändes färdigt om Sedna hade varit ulv, nu kraschade det totalt...Mycket tveksamt.
Varför skicka en sia till en väldigt inaktiv spelare?
Dessutom är jag säker på att om hon siat bollen__ som ond så hade det synts långt tidigare.
Det där kändes som en väldigt långsökt tanke.
Snurris klingade just till i min ulvometer med sina försök att "förklara" sednas röst.
förklara? Jag försöker mest hitta något vettigt, jag känner mig lika förvirrad nu som efter dl 1..Snurris klingade just till i min ulvometer med sina försök att "förklara" sednas röst.