Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina föräldrar åkte från Gällivare till Umeå och färja till Vasa en gång, hade nog varit lika långt att ta bilen till Vasa som till Umeå ...I så fall är ju färja bara dumt.
Jag utgick från alternativet där färja är det naturligaste valet. Att då vägra färja verkar ju.....
Fast inget av det är väl sånt som "alla andra" har gjort. Särskilt knarka.Jag har aldrig rökt eller snusat eller knarkat.
Det har väl inte "alla andra" heller? Tror inte ens de flesta jag känner har varit där.Har aldrig varit på Mallorca
Men alltså har "alla andra" tolkat, åkt fast för fortkörning och åkt ambulans? Jag känner inte en enda person som har tolkat tror jag.Har inte:
- testat nikotin i nån form och inte heller droger
- sett GoT (eftersom det kommit upp så många gånger här)
- tolkat bakom häst (men är sugen på att prova med mini)
- åkt fast för fortkörning (brukar hålla mig till regler och lagar i trafiken)
- åkt ambulans (och hoppas jag slipper även fortsättningsvis)
- kollat på tiktok
- varit utanför Europas gränser
Typ alla jag känner har varit där Det och gran canaria.Det har väl inte "alla andra" heller? Tror inte ens de flesta jag känner har varit där.
Inte jag heller och ingen parfym används. Fick höra i somras att det inte var trevligt med en hårig kvinna....Jag har aldrig sminkat mig, eller rakat benen.