På att vi har haft 18 lägenhetsinbrott i centralområdet de senaste två månaderna, varav två på min gata senast fyra veckorna. De går in även om man bara är borta en liten stund. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och det ska man som kund bara veta?
Definitivt. Och motorsåg. Och tigersåg. Och cirkelsåg. Och sticksåg.Alla kvinnor borde ha en röjsåg.
Jag har inte ens tänkt tanken att det måste vara grillat idag? Och jag hade inte den bittersta aning om hur många timmar den får ligga.Detta är för mig allmän kunskap. Och har inget med att jag jobbar i butik.
Trodde faktiskt att alla visste att nygrillat betyder grillat IDAG. och att man inte ska äta kyckling som legat varm i flera dagar.
Nej men det är aldrig någon som frågar om brödet som bakas i butiken om det är bakat idag eller igår eller förra veckan.
Exakt samma sak.
Det är nygrillad mat. Och kyckling. Så klart att den är NY från idag. Och inte från igår eller förra veckan.
Det är en väldigt underlig fråga eftersom det är grillmat som grillas i butik.
Om den är från igår så är den kall och färdigpackad.
Detta är för mig allmän kunskap. Och har inget med att jag jobbar i butik.
Trodde faktiskt att alla visste att nygrillat betyder grillat IDAG. och att man inte ska äta kyckling som legat varm i flera dagar.
Förutom att om brödet är gammalt så blir det lite mögligt men om du sitter och äter gammal kyckling kan du fan bli dålig.Nej men det är aldrig någon som frågar om brödet som bakas i butiken om det är bakat idag eller igår eller förra veckan.
Exakt samma sak.
Förutom att om brödet är gammalt så blir det lite mögligt men om du sitter och äter gammal kyckling kan du fan bli dålig.
Kom igen nu, jag har också haft ett jobb där folk ställer samma tio frågor varenda dag och man höll på att bli tokig, men du måste ju inse att det du tycker är SÅ uppenbart uppenbarligen inte är det för kunderna.
Men förstår du inte att just för att det är farligt så vill man dubbelkolla? Vad är det som är så svårt att förstå?Ja just det man äter inte gammal kyckling så hur kan folk tro att vi säljer gammal kyckling?
Även om man låser när man går?På att vi har haft 18 lägenhetsinbrott i centralområdet de senaste två månaderna, varav två på min gata senast fyra veckorna. De går in även om man bara är borta en liten stund.![]()
Nej men det är aldrig någon som frågar om brödet som bakas i butiken om det är bakat idag eller igår eller förra veckan.
Exakt samma sak.
Det är nygrillad mat. Och kyckling. Så klart att den är NY från idag. Och inte från igår eller förra veckan.
Det är en väldigt underlig fråga eftersom det är grillmat som grillas i butik.
Om den är från igår så är den kall och färdigpackad.
Detta är för mig allmän kunskap. Och har inget med att jag jobbar i butik.
Nu hann @TinyWiny först men tänkte just säga att då har du haft tur för det får jag höra hela tiden.Nej men det är aldrig någon som frågar om brödet som bakas i butiken om det är bakat idag eller igår eller förra veckan.
Japp. Finns en artikel om det senaste inbrottet i mitt område i lokaltidningen... men man måste betala för att läsa. Så det stör jag mig på som... så mycket man kan störa sig på något.Även om man låser när man går?
World vs. World?Jag stör mig på att pga en uppdatering med 'nya' featues så är wvw fullproppat och jag hinner inte äta min glass medans jag spelar
Det är helt enkelt inte okej att bete sig så utan man svarar snällt på de frågor som ställs när man jobbar med människor.