Här fortsätter vi att störa oss på rimliga o orimliga saker, del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
De flesta som ringer till mig blir inte framkopplade - de får istället veta att jag är upptagen i telefon för tillfället - det är jag INTE (för det mesta). En av mina kollegor är också drabbad - vår gemensamma nämnare är att vi är dom enda med iPhone
Har telefonen slagit igång "Stör ej"? Det är exakt vad den funktionen gör.

Nix. Vissa samtal kopplas igenom.
Stör ej blockar inte alla samtal om det inte är den specifika inställningen du valt. Den låter exempelvis favvokontakter komma igenom osv. Kika på inställningarna för det kan fortfarande ha med det att göra. Testa sätta igång funktionen och stänga av den tex, trots att den inte verkar vara på.

Stör ej blockar inte alla samtal om det inte är den specifika inställningen du valt. Den låter exempelvis favvokontakter komma igenom osv. Kika på inställningarna för det kan fortfarande ha med det att göra. Testa sätta igång funktionen och stänga av den tex, trots att den inte verkar vara på.

Jag ska genast kolla om det är så enkelt.

MEn det är lite random som har kopplats igenom inklusive kunder - men inte andra kunder

Nu stör jag mig på att nån professor sagt att sallad i påse är som att äta malen köttfärs rå i baskelusk hänseende. Jippi. Som om jag inte redan hade nojja över mathygien...nu är det slut på sallad här och kycklingen blir ännu mera torrlagd.

Nu stör jag mig på att nån professor sagt att sallad i påse är som att äta malen köttfärs rå i baskelusk hänseende. Jippi. Som om jag inte redan hade nojja över mathygien...nu är det slut på sallad här och kycklingen blir ännu mera torrlagd.
Men säg inte så! Jag har köpt min 1a påssallad idag :nailbiting:

@cirkus jag stör mig på samma problem med telefon, jag kan inte ringa en person men den kan ringa mig.
Vi har olika operatörer och olika telefonmodeller, olika fabrikat och stör ej är inte aktiverat men vi jobbar på att lösa det.
Sms fungerar bra, alltid något.
Mest stör jag mig nog nu på att fler tydligen har samma bekymmer, lider med dig! :arghh:

Fatta att det var ju det jag hade gjort! (varför vissa kunder slank igenom är fortfarande obegripligt dock)

Tusen mijoners tack till dig - du blev dagens hjälte
Kan de ha ringt två gånger? Originalinställningen är nog att släppa igenom samtal nummer två från samma uppringare om det går mindre än tre minuter mellan försöken.

Skönt att jag kunde hjälpa!

Jamen, det är ju bara att skölja den? Eller ät sallad som inte är färdiguppskuren, typ kruksallad, som du själv sköljt.

Att informationsgången på min arbetsplats ofta är ganska usel, speciellt om det gäller något utanför den egna sektorn.
Problemet är välkänt men ändå tycks inget göras för att det ska bli bättre :meh:

Att ett företag anger 1-3 dagars leveranstid, och sedan inte har uppdaterad lagerstatus. Man beställer och tror att ridbyxorna finns för att skickas iväg direkt. Har - efter 16 dagar - fortfarande inte fått mina ridbyxor...:mad: Har mejlat två gånger. Första mejlet tog några dagar att få svar på, men sedan var svaret att byxorna skulle komma in i lager igen som ungefär slutet av förra veckan. Fortfarande inget meddelande om att byxorna skickats. Nytt mejl igår, ännu utan svar...

Min häst som alltid drar av sig skorna vid fel tillfällen. Tillfällen när jag planerar något. Jag tycker inte om henne då. Särskilt inte när jag inte hittar skon eller har nån reserv att lägga på utan måste jaga hovslagare. Då är hon billig.

Jag sparar alla gamla skor som är raka just för sådana tillfällen. Leta skor är helt hopplöst utom förra veckan då hittade jag tre på en dag :up: utan att någon av hästarna saknade någon, jag kanske borde köpt en lott ;)
Så jag har alltid skor att lägga på :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 62 63 64
Svar
1 268
· Visningar
63 752
  • Låst
Tjatter Jag stör mig på den här årstiden och allt mörker. Har svårt att sova då kroppen har problem med att skilja på kvällsmörker och nattmörker. 100 101 102
Svar
2 027
· Visningar
99 066
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött... 100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
104 429
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt! 99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
97 844