Hannah sitter!

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Jippo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 239
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hannah sitter!

Hon har verkligen knallblåa ögon, och hade det redan när hon föddes. Jag trodde de skulle ändra färg, men de "håller" än! :) (Pst, en del säger att hon fått "mina" ögon" *skryter lite* :o )

Mycket försigkommen minsann! Hur gammal är hon? Leo är 6 månader den 17e.

Urgullig :) De får plötsligt sån koll på omgivningarna när
de lär sig att sitta. Men var glad så länge hon bara sitter, Min dotter springer nu och det är jobbigt att hänga med i hennes tempo ;)

Daydream skrev:
Mycket försigkommen minsann! Hur gammal är hon? Leo är 6 månader den 17e.

Hon blir 6 månader den 19:e, nästan en synkis :) Hur pass sitter Leo? Hannah satt stadigt nu i början på veckan, åtminstone ca 10-15 sekunder så man hann ta kort... :smirk: Det är roligt att höra om bebisar i samma ålder :)

Smulan75 skrev:
Urgullig :) De får plötsligt sån koll på omgivningarna när
de lär sig att sitta. Men var glad så länge hon bara sitter, Min dotter springer nu och det är jobbigt att hänga med i hennes tempo ;)

:smirk: :smirk: Jag vet. Är faktiskt rätt nöjd över att hon än så länge befinner sig en stund på det stället man placerade henne...! :smirk:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 083
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 046
Senast: monster1
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 902
Senast: fixi
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 415
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hull..?
  • Skänkla mer?