Sv: Hångla med en gift man
Fast bara för att jag inte tycker som du betyder inte det att det är laddat för mig. Jag vet vad jag vill, vad jag vill ha, vad jag tycker och vad jag känner. Jag har lika stor rätt att skriva i tråden och hävda min åsikt som alla andra i tråden har.
Du tycker att det är naturligt att man blir kåt på andra. Jag delar inte din uppfattning.
Ja, det verkar snarare vara extremt laddat?
Min partner älskar mig, vi respekterar varandra och jag är tokkär! Vi pratar och har kul tillsammans. han tycker jag är jättesexig och skryter för sina vänner om hur tunga väskor jag kan bära. Han står till och med ut med mig när jag är sur och grinig.
Att bli kåt är lika naturligt som att bli trött, hungrig eller skitnödig. Om han råkar titta på en snygg rumpa i kassakön och bli kåt har inget med hans känslor för mig att göra. Han älskar mig lika mycket för det.
Det samma gäller ju mig.
Så varför skulle vi behöva prata om det? Det är inte ett
Fast bara för att jag inte tycker som du betyder inte det att det är laddat för mig. Jag vet vad jag vill, vad jag vill ha, vad jag tycker och vad jag känner. Jag har lika stor rätt att skriva i tråden och hävda min åsikt som alla andra i tråden har.
Du tycker att det är naturligt att man blir kåt på andra. Jag delar inte din uppfattning.