Sv: Hångla med en gift man
Va? Har värderingarna något att gör med om man blir eller inte blir kåt på andra eller om man inte vill ha en sådan person som blir kåt på andra? Va, jag fattar inte, du har tappat mig.
Eller du menar att om jag letar upp någon som tänker att den vill ha sex med andra, kåt på, så kanske de är bättre människor och inte trycker ner mig i skiten och behandlar mig illa?
Ingen är ju unik så det finns det säkert, men det är nog ovanligt att man inte ens spanar in en anknytning snygging eller har någon liten fantasi om någon.
Det är bra att du vet vad du vill ha i ett förhållande, men utifrån var du skrivit på bild om dina tidigare förhållanden så undrar jag om du kanske fokuserar på lite fel saker och dras till män med inte helt sunda värderingar.
Va? Har värderingarna något att gör med om man blir eller inte blir kåt på andra eller om man inte vill ha en sådan person som blir kåt på andra? Va, jag fattar inte, du har tappat mig.
Eller du menar att om jag letar upp någon som tänker att den vill ha sex med andra, kåt på, så kanske de är bättre människor och inte trycker ner mig i skiten och behandlar mig illa?