Halloween Hollow (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag brukar inte göra det så här lätt för folk som inte läser mina inlägg när jag skrev det så sent som nu ikväll, men there you go. Och vadå "OM jag nu är god"..? Jag har som jag skrev innan inte alls släppt dig då jag fortsatt tycker du är misstänkt, men samtidigt- om jag nu röstat rätt och Lena är ond- så känns det som att du outat dig otroligt mycket om du också är i lyan. Om du inte kör nåt tvärtomspel.

Tror definitivt inte iwnmg är ond, bara lurad.

Läs vad LenaH skrivit i morse och fram till hon röstade på niyama. Jag tycker det är så tydligt att hon försöker sig på en fuling.

Om (Gud förbjude) jag har fel så har ulvarna spelat så mycket skickligare, så de förtjänar att vinna. ;)

Så känner jag med. Det är hatten av och ta giljotinen med jämnmod om de/ni blåst mig nu. Jag kan inte göra mer just nu mer än att hoppas på att Lena åker, är ond, och att ulvarna får gå hungriga inatt. För är Lena ond, då blir det jäkligt mycket att teoria om imorgon!

Läs vad LenaH skrivit i morse och fram till hon röstade på niyama. Jag tycker det är så tydligt att hon försöker sig på en fuling.

Om (Gud förbjude) jag har fel så har ulvarna spelat så mycket skickligare, så de förtjänar att vinna. ;)
ptja
vad jag vet så brukar aldrig LenaH skriva något direkt om hon nu skulle ha info , för att just se lite tankar och inte strömröstning och hon kan lika gärna ha blivit stärkt i sina misstankar mot Niyama när hon funderat på det hela lite längre
Jag har själv fö rätt säkra indicament på att Niyama är ond, sett till leken totalt. Hur hon agerat eller snarare inte agerat
:)

Shit, mer aktion än jag trodde medans jag var borta, innan lekte jag tom. med tanken att Lena och Niyama skulle kunna vara två goda som bara missförstått varandra. :o
Spontant har jag ändå haft en bättre känsla för LenaH än Niyama innan kvällens inlägg. Och de som jag i övrigt håller som mest sannolikt goda verkar också luta åt det hållet. Därför får jag väl helt enkelt gå på det spåret, även om det kommer farligt nära att bryta min regel 2.
Derring-Do röstar på Niyama
För i valet mellan LenaH och Niyama ser jag LenaHs grävande som starkare indikation på godhet än Niyamas mer defensiva spel.

Nu får du hjälpa mig lite för att jag ska fatta vad du menar
Ja jag har läst igenom igen och jag hänger ärligt talat inte alls med?

Jag har varit mobil hela dagen och allt jag kunde prestera på dan var en kommentar om BSF.
Jag var dessutom lite trött på leken efter att ha gått bananas igår med ganska många bitar som föll på plats.

Det finns en anledning till men den får ni veta när leken är slut. ;)

Shit, mer aktion än jag trodde medans jag var borta, innan lekte jag tom. med tanken att Lena och Niyama skulle kunna vara två goda som bara missförstått varandra. :o
Spontant har jag ändå haft en bättre känsla för LenaH än Niyama innan kvällens inlägg. Och de som jag i övrigt håller som mest sannolikt goda verkar också luta åt det hållet. Därför får jag väl helt enkelt gå på det spåret, även om det kommer farligt nära att bryta min regel 2.
Derring-Do röstar på Niyama
För i valet mellan LenaH och Niyama ser jag LenaHs grävande som starkare indikation på godhet än Niyamas mer defensiva spel.

Om inte du är ond så har lyan roligt nu.

Jag brukar inte göra det så här lätt för folk som inte läser mina inlägg när jag skrev det så sent som nu ikväll, men there you go. Och vadå "OM jag nu är god"..? Jag har som jag skrev innan inte alls släppt dig då jag fortsatt tycker du är misstänkt, men samtidigt- om jag nu röstat rätt och Lena är ond- så känns det som att du outat dig otroligt mycket om du också är i lyan. Om du inte kör nåt tvärtomspel.
Men hur kan du tycka @Itwasnotmeguys är misstänkt?????? Det är ju en säker god?!

11% batteri kvar och ingen aning om jag hinner till en dator innan 21. @Blacksmithfarm hon klarade sig okej som tur är, trots att bettet satte sig i ögonlocket.

Jag har skummat igenom det som skrivits och känner mig mest förvirrad. Men så tittar jag tillbaka på DL1 och eftersom någon av dom som röstade på Bat tekniskt sett borde vara ond (hur stora är oddsen att 4/4 var goda?) så finns det bara två att välja på där. Lena och DD. Jag tycker inte DD känns särskilt ond utan är faktiskt rätt neutral. Och det låter ju onekligen som om Niyama siat Lena så.

Ferrari röstar på LenaH
Då jag tror hon är siad ond och dessutom så var hon en av de fyra som röstade ut Batheart i DL1.

Jag har varit mobil hela dagen och allt jag kunde prestera på dan var en kommentar om BSF.
Jag var dessutom lite trött på leken efter att ha gått bananas igår med ganska många bitar som föll på plats.

Det finns en anledning till men den får ni veta när leken är slut. ;)

Röstlista DL3 kl 21

12.02 petroleum röstar på Derring-Do
16.32 fio röstar på Derring- Do
16.52 Niyama röstar på LenaH
18.02 LenaH röstar på Niyama
18.35 Habina röstar på LenaH
19.03 Helium röstar på LenaH
19.03 Lenis röstar på LenaH
19.10 Itwasnotmeguys röstar på Niyama
19.13 Giraffen röstar på Niyama
19,46 Derring-Do röstar på Niyama
19,51 Ferrari röstar på LenaH

DD 2
LenaH 5
Niyama 4

11% batteri kvar och ingen aning om jag hinner till en dator innan 21. @Blacksmithfarm hon klarade sig okej som tur är, trots att bettet satte sig i ögonlocket.

Jag har skummat igenom det som skrivits och känner mig mest förvirrad. Men så tittar jag tillbaka på DL1 och eftersom någon av dom som röstade på Bat tekniskt sett borde vara ond (hur stora är oddsen att 4/4 var goda?) så finns det bara två att välja på där. Lena och DD. Jag tycker inte DD känns särskilt ond utan är faktiskt rätt neutral. Och det låter ju onekligen som om Niyama siat Lena så.

Ferrari röstar på LenaH
Då jag tror hon är siad ond och dessutom så var hon en av de fyra som röstade ut Batheart i DL1.
:rofl:
Tja om du var tveksam @Itwasnotmeguys så vet du nu! Och jag tror du har rätt om @petroleum som fårulv, rösten på DD är en smokescreen.

Jag tycker det här är ovanligt svagt för att vara LenaH. Tanken om fårulvens dolda/öppna röster var väl inte så märklig egentligen, alltså att det känns rimligt att fundera på om fårulven haft med i beräkningen att kanske inte vilja rösta på en god som kan vara magikern. Nu var det väl så att den öppna rösten inte skulle räknas med där ändå, men tanken är väl inte så underlig?

Ärligt talat handlade det mest om att jag inte ville ta ställning mellan de det verkade stå mellan, och jag fick jättebråttom och behövde få iväg en röst. Och det kan förstås vara dumt att inte ta ställning men jag är för osäker. Så vad skulle jag göra, lotta? Fanns inte ens tid till det :laugh:. Som jag skrev innan känner jag mig ganska energilös av olika orsaker och jag ville bara inte missa att rösta.

Nja, kanske inte. Som sagt handlade det mest om att hinna få iväg en röst och att jag inte tyckte att jag hängt med tillräckligt för att (eventuellt) vilja avgöra. Fegt, ja.

Du som var så aktiv på dagen, var det verkligen det skummaste du kunde hitta? Tycker du kastar sten i glashus här.

Men vad tycker du jag skulle ha gjort? Lottat?
Här tycker jag att @Niyama är ganska tydlig med att hon inte alls misstänkte mig igår @Habina . Sen tyckte hon jag var besvärlig som pressade henne och tyckte då jag var skum.

Hm, hade det funnits en ond utanför lyan hade jag trott att det var Habina och att LenaH var i lyan. Just att Habina verkar lita så på LenaH gör mig skeptisk även till Habina. Inte nödvändigtvis som kollega till LenaH utan att det som ulv är praktiskt att låta LenaH (om hon är god) peka ut onda hur fel det än är (jag vet :o).

(Skulle egentligen ha citerat mer av inlägget men det finns ju en länkpil.)
Sen tycker hon @Habina är skum, hur ställer du dig till det Habina?

Sen kommer detta:
Två röster på DD redan. Det gör mig nojig men jag tror också att lyan blev lite klarare. Och jag tror LenaH ingår i den, baserat på att hon sprider misstankar alldeles för lättvindigt, inte vill svara på frågor om det och dessutom hennes och fios konversation får mig att ana att de kan vara i lyan tillsammans. Utöver det fios uppmaning om att samla rösterna. Funderar dock på om fio hakat på en god mot en god. Kommer inte ha så mycket ork för leken tyvärr, men misstankarna mot LenaH är de starkaste.

Niyama röstar på LenaH

Skärp er nu, @Habina och @Lenis !!

jag skulle faktiskt kunna tänka mig att ändra röst till Petrolium bara för att just fårulven vore bättre att få ut än en vanlig ulv eller psykopaten?
Men då måste ju alla andra som tror att LenaH borde vara godare än Niyama också vara med på tåget !

Någon får busvissla på @fio så hon är med på noterna nu! Om hon inte är lurvig :idea:

jag skulle faktiskt kunna tänka mig att ändra röst till Petrolium bara för at just fårulven vore bättre att få ut än en vanlig ulv eller psykopaten?
Men då måste ju alla andra som tror att LenaH borde vara godare än Niyama också vara med på tåget !

Någon får busvissla på @fio så hon är med på noterna nu! Om hon inte är lurvig :idea:
Jag är beredd att ändra om det är i tid innan DL

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVI
  • ChatGPT
  • Dejtingtråden del 38