Halloween Hollow (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det här är oerhört skickligt spelat av ulvarna, att inte ens behöva samla sina röster för att ta över denna lynch. Hatten av! :bow:

Hatten av för ditt drag när du kände dig avslöjad :laugh: först tyckte jag det var irriterande men det är ganska roande faktiskt. Dock inte så roande om några faktiskt går på det.

Du skrev:
"En god Niyama brukar faktiskt gräva lite mera så och inte heller vara rädd för att avgöra med rösterna,"
i förra leken avgjorde jag och var dessutom ganska ond. Nu kan jag göra så eller inte göra så oavsett roll, men du tänker fel nu.
Men när du är god och ffa om du siat någon så brukar det inte gå att missta sig på ;)
Jag tror helt enkelt inte att du har den rollen:D;)

Hatten av för ditt drag när du kände dig avslöjad :laugh: först tyckte jag det var irriterande men det är ganska roande faktiskt. Dock inte så roande om några faktiskt går på det.
Kan du peka på när jag skulle känt mig avslöjad? Det har nämligen inte hänt.

Som ond brukar jag oftast ge mig när jag tror jag är siad, q vet detta.

Då får man fasen ha mycket ork alltså. Känner mig gammal o trött bara vid tanken O_o:D
går gör det utan särskilt mycket ansträngning:angel:
Men OM du nu är god
Varför inte ta LenaHs tankar om Niyama en riktig funderare?
Tror du att alla anonyma nick som röstade på Q igår var goda ? Jag tror ju att minst 2 var onda

Likadant @Habina
varför är Niyamas funderingar om LenaH mer troliga en gods än LenaHs egna om Niyama????

Läs vad LenaH skrivit i morse och fram till hon röstade på niyama. Jag tycker det är så tydligt att hon försöker sig på en fuling.

Om (Gud förbjude) jag har fel så har ulvarna spelat så mycket skickligare, så de förtjänar att vinna. ;)

Jag får inte alls samma god-vibb av Lena som du får faktiskt. Att en ulv var med och röstade på Q känns väl helt troligt, med tanke på att så många röstade.

går gör det utan särskilt mycket ansträngning:angel:
Men OM du nu är god
Varför inte ta LenaHs tankar om Niyama en riktig funderare?
Tror du att alla anonyma nick som röstade på Q igår var goda ? Jag tror ju att minst 2 var onda

Jag brukar inte göra det så här lätt för folk som inte läser mina inlägg när jag skrev det så sent som nu ikväll, men there you go. Och vadå "OM jag nu är god"..? Jag har som jag skrev innan inte alls släppt dig då jag fortsatt tycker du är misstänkt, men samtidigt- om jag nu röstat rätt och Lena är ond- så känns det som att du outat dig otroligt mycket om du också är i lyan. Om du inte kör nåt tvärtomspel.

berätta vilka som är i lyan :)

Det kanske är tydligast vilka som INTE gör det, även om det är möjliga alibiröster. Men jag tror Habina och Lenis är goda med tanke på det (möjligt förstås att de är beredda att ändra i sista stund om de tror att de kan rädda LenaH, men nej jag tror inte det är alibiröster). Du är god med tanke på att det är uppenbart vem du är. Jag tror att DD är god men har haft tisbrist och petrolium kan vara antingen eller men fio misstänker jag starkt kan vara LenaHs hårige vän.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30