Det här är oerhört skickligt spelat av ulvarna, att inte ens behöva samla sina röster för att ta över denna lynch. Hatten av!![]()
Hatten av för ditt drag när du kände dig avslöjad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det här är oerhört skickligt spelat av ulvarna, att inte ens behöva samla sina röster för att ta över denna lynch. Hatten av!![]()
Men när du är god och ffa om du siat någon så brukar det inte gå att missta sig påDu skrev:
"En god Niyama brukar faktiskt gräva lite mera så och inte heller vara rädd för att avgöra med rösterna,"
i förra leken avgjorde jag och var dessutom ganska ond. Nu kan jag göra så eller inte göra så oavsett roll, men du tänker fel nu.
Kan du peka på när jag skulle känt mig avslöjad? Det har nämligen inte hänt.Hatten av för ditt drag när du kände dig avslöjadförst tyckte jag det var irriterande men det är ganska roande faktiskt. Dock inte så roande om några faktiskt går på det.
går att ha två webbläsare och/eller telefon på och skicka samtidigtNejdå! Jag har skrivit samtidigt som Niyama också![]()
Men när du är god och ffa om du siat någon så brukar det inte gå att missta sig på
Jag tror helt enkelt inte att du har den rollen![]()
helt sant. LenaH som avslöjad ulv ger upp rätt omgåendeKan du peka på när jag skulle känt mig avslöjad? Det har nämligen inte hänt.
Som ond brukar jag oftast ge mig när jag tror jag är siad, q vet detta.
går att ha två webbläsare och/eller telefon på och skicka samtidigtså det funkar inte som förklaring
![]()
Jaha och det gäller inte vice versa menar du?Om du läser inläggen jag citerat så blir det ganska tydligt vad Niyama försöker få fram. Dessutom började hon misstänka LenaH igår = trolig att hon siade henne.
helt sant. LenaH som avslöjad ulv ger upp rätt omgående![]()
Jaha och det gäller inte vice versa menar du?
![]()
Jag tror inte att hon skulle gå så all inKanske inte om hon har chans att vinna idag om ni röstar fel?
går att ha två webbläsare och/eller telefon på och skicka samtidigtså det funkar inte som förklaring
![]()
berätta vilka som är i lyanAtt LenaH försöker sig på ett motdrag? Tja, vad skulle hon annars göra. Jag tror ju lyan visat sig ganska tydligt nu.
går gör det utan särskilt mycket ansträngningDå får man fasen ha mycket ork alltså. Känner mig gammal o trött bara vid tanken![]()
Likadant @Habina
varför är Niyamas funderingar om LenaH mer troliga en gods än LenaHs egna om Niyama????
Jag får inte alls samma god-vibb av Lena som du får faktiskt. Att en ulv var med och röstade på Q känns väl helt troligt, med tanke på att så många röstade.
går gör det utan särskilt mycket ansträngning
Men OM du nu är god
Varför inte ta LenaHs tankar om Niyama en riktig funderare?
Tror du att alla anonyma nick som röstade på Q igår var goda ? Jag tror ju att minst 2 var onda
berätta vilka som är i lyan![]()