Men hur tänker du nu? När skulle hon ha siat mig?
Inatt förstås.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hur tänker du nu? När skulle hon ha siat mig?
Usch! Hoppas att det gick bra med dottern ändå?Efter att ena kaninen bet min dotter i ansiktet idag så är jag kanske inte aktiv förräns ikväll när jag fått lämnat av kaninen till en väninna. Kan inte ha djur som oprovocerat biter mina små . Skriv inte för mycket så jag hinner läsa ikapp innan DL!
Alltså du tror att Lena försöker låtsas att hon siat när Niyama har gjort det? Kan du inte citera inlägg där det ser ut som Niyama kan ha siat?Tyckte jag utvecklade så mkt jag kunde utan att hinta... Men ser man till de senaste kommentarerna mellan Niyama och LenaH så verkar de vilja "slåss" om samma roll. Så jag gick helt enkelt tillbaka och kollade vem som verkade mest trolig till att inneha den rollen.
Det var @Niyama så nu är jag mer benägen att hålla henne åt det godare hållet, vilket även gör att jag misstänker att hon kan ha rätt om att fio2 också är ulv.
Nej!! Heddan var helt klart nåt på spåren där!Bara så jag hänger med
du tror alltså att petroleum är god?
Eller fattade jag helt fel?
Alltså du tror att Lena försöker låtsas att hon siat när Niyama har gjort det? Kan du inte citera inlägg där det ser ut som Niyama kan ha siat?
Det jag tror är det enda dubbelnicket utom helium.Vem är säkert god enligt dig?
Ok jag fattar nog hur du menar och jag är på samma tankeNej!! Heddan var helt klart nåt på spåren där!
Kan du inte försöka visa vad du reagerade på? För jag hittar det inte.Går man tillbaka och läser blir det tydligt tycker jag, men jag kan ju ha fel. Det är inget specifikt citat utan mer en logik i när inlägg skrivits och vad de innehåller.
Men du kan ju inte utgå från tidpunkt? Skulle jag struntat i andra saker för att vara först??Går man tillbaka och läser blir det tydligt tycker jag, men jag kan ju ha fel. Det är inget specifikt citat utan mer en logik i när inlägg skrivits och vad de innehåller.
Här är det ingen segervittring utan en desperat god.Okeeej här rullar det på. Jag röstade på DD igår men hade ingen superstark teori. Inte för att den egentligen mildrats helt, men jag har inga klara vibbar där ifrån, men jag tycker LenaH känns skum. Har inte spelat med henne förr men de senaste två sidorna känns väldigt skumma. Märks att mycket står på spel nu. Ulvarna får segervittring o då är det lätt att bli lite ivrig.. Jag är mer benägen att tro på Niyama som god om jag måste välja en av de två.
Nu godförklarar Habina i princip Niy vilket ju känns lite risky om det nu stämmer enligt tidigare diskussioner om att ulvarna blir benägna att käka en godförklarad, men mest stör det mig för att jag lutar åt att tro henne medan jag ju tänkte Habina var lite mer misstänkt innan.. Kanske blir blåst här nu. Men jag har svårt att känna att Lena vore god.
Vad tänker du om LenaH?
Ok, jag tycker inte alls hon beter sig som när hon är god men har också dålig koll på hur hon beter sig som ond. Jag tycker hon sprider mycket misstankar på väldigt lösa grunder. Både det jag reagerade på igår med hennes röst och sen hur hon fortsatte under kvällen.
Alltså igår när jag röstade tyckte jag inte att hon var SÅ skum, jag hade inte vågat lägga en avgörande röst på henne då. Men som hon fortsatte under kvällen tycker jag att det skaver. Hon brukar bygga upp sina teorier bättre tycker jag.
I övrigt har jag tyvärr noll koll. Jag trodde på Hedinn som god och av nån underlig anledning tror jag på dig som god .
Fio och LenaH fick jag känslan av igår att de var i lyan tillsammans, fios uppmaning idag att goda ska samla sina röster tycker jag känns lite sådär men det kan bero på att jag körde den i förra leken som ond . Jag vet dock att även goda kör med det ibland.
Sen finns det ett gäng jag tycker smyger med, antingen helt oskyldigt pga tidsbrist eller för att inte dra uppmärksamhet.
Kan du inte försöka visa vad du reagerade på? För jag hittar det inte.
Men du kan ju inte utgå från tidpunkt? Skulle jag struntat i andra saker för att vara först??
Ännu mer otippat!Igår började Niyama misstänka LenaH och idag är detta Niyamas tre första inlägg:
Ja tycker det ser ut som att Niyama försöker tala om att LenaH är siad. Därför:
Helium röstar på LenaH
Igår började Niyama misstänka LenaH och idag är detta Niyamas tre första inlägg:
Ja tycker det ser ut som att Niyama försöker tala om att LenaH är siad. Därför:
Helium röstar på LenaH
I livet? Eh, nej.Om du hade siat en ulv så skulle väl det varit viktigare än allt annat?
Du är ju inte heliums handler?Haha nu kan de ju iaf släppa att jag vore din matte, nu när vi skriver typ samtidigt. Iofs röstar på samma men ändå
I livet? Eh, nej.