Vilka frågor har jag inte svarat på?
Igår när du antydde något om att jag hade dubbelnick men inte ville utveckla det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilka frågor har jag inte svarat på?
Men sannolikheten för att just du har ett dubbelnick ( som önskade en sådan lek dessutom?Igår när du antydde något om att jag hade dubbelnick men inte ville utveckla det.
kommer fixa käk o återkommer med mer tankar efter det.
Du tycker att jag verkar ond, och DD, men jag röstade ju på just DD om vi nu ska vara petiga. Det här med mig vs Helium begriper jag inte alls, kan någon skriva vad vi gör som är så lika genom leken? Förutom att jag kallade hen Hemlig i början o inte ens visste vem det var? Eller vem det nu var jag kallade Hemlig, orkar inte bläddra så långt bak som jag sitter nu.
Jag tycker nog inte att jag ligger lågt, tvärtom skriver jag om alla deltagare så gott det går, till skillnad från vissa som uttalat inte vill skriva om alla. Finns de som legat betydligt lägre so far.. Och vad tror du om det faktum att jag jagat DD med samma tes som du nu gör?
Jag får inte alls samma god-vibb av Lena som du får faktiskt. Att en ulv var med och röstade på Q känns väl helt troligt, med tanke på att så många röstade.
Jag kan säga hur jag tänkte iafDet här med mig vs Helium begriper jag inte alls, kan någon skriva vad vi gör som är så lika genom leken?
Men sannolikheten för att just du har ett dubbelnick ( som önskade en sådan lek dessutom?
är väl inte så liten?)
Liksom man kan anta att det finns några andra som också har ett
Sedan gäller det ju att hita ditt extra nick och sedan därefter dra slutsatser från det , bla
Utveckling får LenaH stå för , jag är iaf inte hennes dubbelnick
Någon kom väl på igår att jag är Qs dubbelnick?Nu kommer snart @LenaH och påstår att du är mitt dubbelnick
Mina tankar från igår kvarstår och har möjligen förstärkts när jag sovit på saken.
Jag tror @Niyama sitter i lyan, hennes röster de två första DL har präglats av slumpmässighet verkar det som.
DL 1 röstar hon på Hedinn för att "få igång leken" men reflekterar sen inte över vad som händer under de närmaste timmarna.
Igår lite samma sak, hon lägger en röst på mig för att hon inte vill ta ställning.
Idag anser hon att jag är ond men det vet jag är felaktigt och därför pekar alla tecken för mig på att hon är ulv.
LenaH röstar på Niyama
Du får gärna utveckla liteTack! Där föll äntligen poletten ned för mig. Jag är lite trög ibland känner jag.
Habina röstar på LenaH
Efter att ha läst igenom vad som hänt från nattdl fram till den här rösten klarnade en del och jag misstänker nu att LenaH är ulv som försöker låtsas ha en helt annan roll. Därför får hon min röst ikväll.
Du får gärna utveckla lite
Men hur kan du vara helt säker på det ? Visst jag håller det också troligt att @petroleum kan vara någon som vill vara anonym.Mest för att det bara finns två dubblingar kvar och @Giraffen har jag pusslat in på en annan spelare.
OK jag ska läsa jag med så får vi seTyckte jag utvecklade så mkt jag kunde utan att hinta... Men ser man till de senaste kommentarerna mellan Niyama och LenaH så verkar de vilja "slåss" om samma roll. Så jag gick helt enkelt tillbaka och kollade vem som verkade mest trolig till att inneha den rollen.
Det var @Niyama så nu är jag mer benägen att hålla henne åt det godare hållet, vilket även gör att jag misstänker att hon kan ha rätt om att fio2 också är ulv.
Men Habina!! Ska du skänka bort leken nu?Tack! Där föll äntligen poletten ned för mig. Jag är lite trög ibland känner jag.
Habina röstar på LenaH
Efter att ha läst igenom vad som hänt från nattdl fram till den här rösten klarnade en del och jag misstänker nu att LenaH är ulv som försöker låtsas ha en helt annan roll. Därför får hon min röst ikväll.
Men Habina!! Ska du skänka bort leken nu?
Vem menar du sitter på den rollen då?
Men hur kan du vara helt säker på det ? Visst jag håller det också troligt att @petroleum kan vara någon som vill vara anonym.
Men säker på det kan jag inte vara dock ( jag har en kandidat till att ha det dubbelnicket faktiskt)
Men det gör inte att jag för den sakens skull tror att den är god
För mig blir den säkert god. Lika säker som att du är det.Men hur kan du vara helt säker på det ? Visst jag håller det också troligt att @petroleum kan vara någon som vill vara anonym.
Men säker på det kan jag inte vara dock ( jag har en kandidat till att ha det dubbelnicket faktiskt)
Men det gör inte att jag för den sakens skull tror att den är god
Men hur tänker du nu? När skulle hon ha siat mig?Niyama förstås!
Bara så jag hänger medFör mig blir den säkert god. Lika säker som att du är det.
Vem är säkert god enligt dig?För mig blir den säkert god. Lika säker som att du är det.