Halloween Hollow (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår när du antydde något om att jag hade dubbelnick men inte ville utveckla det.
Men sannolikheten för att just du har ett dubbelnick ( som önskade en sådan lek dessutom?;)
är väl inte så liten?)
Liksom man kan anta att det finns några andra som också har ett:D
Sedan gäller det ju att hita ditt extra nick och sedan därefter dra slutsatser från det , bla
Utveckling får LenaH stå för , jag är iaf inte hennes dubbelnick:angel:

Du tycker att jag verkar ond, och DD, men jag röstade ju på just DD om vi nu ska vara petiga. Det här med mig vs Helium begriper jag inte alls, kan någon skriva vad vi gör som är så lika genom leken? Förutom att jag kallade hen Hemlig i början o inte ens visste vem det var? Eller vem det nu var jag kallade Hemlig, orkar inte bläddra så långt bak som jag sitter nu.

Jag tycker nog inte att jag ligger lågt, tvärtom skriver jag om alla deltagare så gott det går, till skillnad från vissa som uttalat inte vill skriva om alla. Finns de som legat betydligt lägre so far.. Och vad tror du om det faktum att jag jagat DD med samma tes som du nu gör?

Jag får inte alls samma god-vibb av Lena som du får faktiskt. Att en ulv var med och röstade på Q känns väl helt troligt, med tanke på att så många röstade.

Fast ulvar kan alibirösta. ;)

Det här med mig vs Helium begriper jag inte alls, kan någon skriva vad vi gör som är så lika genom leken?
Jag kan säga hur jag tänkte iaf
Och det var just hur sammanställningen var gjord när det reflekteras över deltagare :)
Men det kan ju givetvis en slug spelare kopiera för att undgå upptäckt
Eller så är det en ond spelare som har det dubbla nicket som absolut inte vill kännas vid det :)

Men sannolikheten för att just du har ett dubbelnick ( som önskade en sådan lek dessutom?;)
är väl inte så liten?)
Liksom man kan anta att det finns några andra som också har ett:D
Sedan gäller det ju att hita ditt extra nick och sedan därefter dra slutsatser från det , bla
Utveckling får LenaH stå för , jag är iaf inte hennes dubbelnick:angel:

Nä, det kan man ju tycka och egentligen vill jag inte argumentera för att jag inte har det. Det skumma var dock att LenaH inte ville utveckla det utan bara skickar iväg antydningar hit och dit.

Nu kommer snart @LenaH och påstår att du är mitt dubbelnick :laugh:
Någon kom väl på igår att jag är Qs dubbelnick? :D

Jag missade att du stod på dig igår.
Jag tror att du och helium är samma.
Mest för att det bara finns två dubblingar kvar och @Giraffen har jag pusslat in på en annan spelare.

Du har garanterat ett dubbelnick och då är bara helium kvar.
@Hedinn var på samma spår igår.

Mina tankar från igår kvarstår och har möjligen förstärkts när jag sovit på saken.

Jag tror @Niyama sitter i lyan, hennes röster de två första DL har präglats av slumpmässighet verkar det som.
DL 1 röstar hon på Hedinn för att "få igång leken" men reflekterar sen inte över vad som händer under de närmaste timmarna.

Igår lite samma sak, hon lägger en röst på mig för att hon inte vill ta ställning.

Idag anser hon att jag är ond men det vet jag är felaktigt och därför pekar alla tecken för mig på att hon är ulv.

LenaH röstar på Niyama

Tack! Där föll äntligen poletten ned för mig. Jag är lite trög ibland känner jag. :o

Habina röstar på LenaH

Efter att ha läst igenom vad som hänt från nattdl fram till den här rösten klarnade en del och jag misstänker nu att LenaH är ulv som försöker låtsas ha en helt annan roll. Därför får hon min röst ikväll.

Röstlista DL3 kl 21

12.02 petroleum röstar på Derring-Do
16.32 fio röstar på Derring- Do
16.52 Niyama röstar på LenaH
18.02 LenaH röstar på Niyama
18.35 Habina röstar på LenaH

DD 2
LenaH 2
Niyama 1

Tack! Där föll äntligen poletten ned för mig. Jag är lite trög ibland känner jag. :o

Habina röstar på LenaH

Efter att ha läst igenom vad som hänt från nattdl fram till den här rösten klarnade en del och jag misstänker nu att LenaH är ulv som försöker låtsas ha en helt annan roll. Därför får hon min röst ikväll.
Du får gärna utveckla lite :)

Du får gärna utveckla lite :)

Tyckte jag utvecklade så mkt jag kunde utan att hinta... Men ser man till de senaste kommentarerna mellan Niyama och LenaH så verkar de vilja "slåss" om samma roll. Så jag gick helt enkelt tillbaka och kollade vem som verkade mest trolig till att inneha den rollen.

Det var @Niyama så nu är jag mer benägen att hålla henne åt det godare hållet, vilket även gör att jag misstänker att hon kan ha rätt om att fio2 också är ulv.

Mest för att det bara finns två dubblingar kvar och @Giraffen har jag pusslat in på en annan spelare.
Men hur kan du vara helt säker på det ? Visst jag håller det också troligt att @petroleum kan vara någon som vill vara anonym.
Men säker på det kan jag inte vara dock ( jag har en kandidat till att ha det dubbelnicket faktiskt)
Men det gör inte att jag för den sakens skull tror att den är god :idea:

Tyckte jag utvecklade så mkt jag kunde utan att hinta... Men ser man till de senaste kommentarerna mellan Niyama och LenaH så verkar de vilja "slåss" om samma roll. Så jag gick helt enkelt tillbaka och kollade vem som verkade mest trolig till att inneha den rollen.

Det var @Niyama så nu är jag mer benägen att hålla henne åt det godare hållet, vilket även gör att jag misstänker att hon kan ha rätt om att fio2 också är ulv.
OK jag ska läsa jag med så får vi se :)

Habina röstar på LenaH

Men Habina!! Ska du skänka bort leken nu?
Vem menar du sitter på den rollen då?

Men hur kan du vara helt säker på det ? Visst jag håller det också troligt att @petroleum kan vara någon som vill vara anonym.
Men säker på det kan jag inte vara dock ( jag har en kandidat till att ha det dubbelnicket faktiskt)
För mig blir den säkert god. Lika säker som att du är det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar