Halloween Hollow (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kanske blir blåst o bidrar till godas slutgiltiga fall här men just nu känns det som att

Lenis röstar på LenaH

Enligt tidigare inlägg. Känns skum, jag följer inte riktigt teorierna, och vi måste försöka sammanföra rösterna på något sätt för att ha en chans och då är det DD eller Lena som rösten bör hamna på för att göra nytta som det ser ut nu. Sedan vet vi ju inte om någon är häxad iofs.
Ja du blir blåst. Nu är det ju ett par timmar tills ni får svaret men det kommer stå 5-5 efter lynchen och då vill det till att ättlingen skyddar rätt...

Jag har en del att göra nu, får besök så ni får fortsätta gräva er grav.

Alltså det här är förvirrande :arghh:

Kan DD vara ond och eftersom hela lyan outar sig och satsar på att få ut Lena? Eller vill ulvarna att vi ska tro att DD är ond och därmed röstar på henne så det står mellan två goda?

Visst det är möjligt att Lena luras. Men samtidigt tycker jag det är misstänkt att Lenis väljer att tro Habinas teori väldigt snabbt.

Det känns som en .... liljeholmens DL( ;)) idag tycker jag:D

Jag kan få ha dumstrut om jag går efter fel linje här
Men jag tror mer på Niyama som ond än LenaH faktiskt

Itwasnotmeguys röstar på Niyama

För mina tankar tidigare under leken att hon inte tillför något för att föra fram leken och har varit märkligt lugn och osäker . En god Niyama brukar faktiskt gräva lite mera så och inte heller vara rädd för att avgöra med rösterna, eller för den delen delta med funderingar .
Jag tror helt enkelt mer på LenaHs godhet än Niyamas i just denna leken

Kan DD vara ond och eftersom hela lyan outar sig och satsar på att få ut Lena? Eller vill ulvarna att vi ska tro att DD är ond och därmed röstar på henne så det står mellan två goda?

Visst det är möjligt att Lena luras. Men samtidigt tycker jag det är misstänkt att Lenis väljer att tro Habinas teori väldigt snabbt.

Det här var ju en aning avslöjande :angel:

Med tanke på att om någon siat inatt så innebär det att den personen har beskydd inatt. Med tanke på att det ser ut som att Lena har siat, såklart ulvarna vill lyncha henne.

Giraffen röstar på Niyama
Jag tror att Lena har siat henne

Det känns som en .... liljeholmens DL( ;)) idag tycker jag:D

Jag kan få ha dumstrut om jag går efter fel linje här
Men jag tror mer på Niyama som ond än LenaH faktiskt

Itwasnotmeguys röstar på Niyama

För mina tankar tidigare under leken att hon inte tillför något för att föra fram leken och har varit märkligt lugn och osäker . En god Niyama brukar faktiskt gräva lite mera så och inte heller vara rädd för att avgöra med rösterna, eller för den delen delta med funderingar .
Jag tror helt enkelt mer på LenaHs godhet än Niyamas i just denna leken

Men vad gör du? :arghh: Tycker du att jag spelar som förra leken då jag var ond? Nu är ju iofs skillnaden beroende på saker utanför leken men eftersom du tar upp hur jag brukar spela.

Alltså. jag måste verkligen duscha men nej. @Derring-Do bör också vara god. @Habina och @Lenis också. De är bara duperade.Tror jag, jag är inte 100 på dem.
Att du och @Itwasnotmeguys är goda är jag rätt säker på av anledningar jag uppgett och att Heddan hade rätt om @petroleum som ond är jag också rätt säker på. @fio s röst på DD luktar hårigt, hon följde petro. Ska bli intressant att se vad @Ferrari gör - mig eller DD?

Med tanke på att om någon siat inatt så innebär det att den personen har beskydd inatt. Med tanke på att det ser ut som att Lena har siat, såklart ulvarna vill lyncha henne.

Giraffen röstar på Niyama
Jag tror att Lena har siat henne

Haha, uppmanar alla att läsa dagens händelser.

Röstlista DL3 kl 21

12.02 petroleum röstar på Derring-Do
16.32 fio röstar på Derring- Do
16.52 Niyama röstar på LenaH
18.02 LenaH röstar på Niyama
18.35 Habina röstar på LenaH
19.03 Helium röstar på LenaH
19.03 Lenis röstar på LenaH
19.10 Itwasnotmeguys röstar på Niyama
19.13 Giraffen röstar på Niyama

DD 2
LenaH 4
Niyama 3

Det här är oerhört skickligt spelat av ulvarna, att inte ens behöva samla sina röster för att ta över denna lynch. Hatten av! :bow:

Jag tycker att du spelar ganska likt som i förra leken- ja;)

Du skrev:
"En god Niyama brukar faktiskt gräva lite mera så och inte heller vara rädd för att avgöra med rösterna,"
i förra leken avgjorde jag och var dessutom ganska ond. Nu kan jag göra så eller inte göra så oavsett roll, men du tänker fel nu.

Det här är oerhört skickligt spelat av ulvarna, att inte ens behöva samla sina röster för att ta över denna lynch. Hatten av! :bow:
lugn och fin nu !
Häxan har förhäxat någon och jag misstänker starkt att spöket är alert och kan rösta
sedan är det fårulven - och jag undrar jag om det inte rent av kan vara Petroleum som kan vara den jag ;) Känns lite så:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar