Såklart har jag inte kommit med nått vettigt, jag hann knappt få till så långa stunder vid datorn igår att jag hann skumma igenom vad som skrivits i tråden eftersom verkligheten tog mer tid än beräknat. Nu försöker jag lyckas läsa om leken parallellt med att jag jobbar, så ska jag förhoppningsvis kunna skriva nåt klokt om någon mer än mig själv sen. (Sen brukar jag väl aldrig skriva så där jättemycket...) Rösten på Habina var dåligt underbyggd och jag lade den med flit där den inte skulle göra någon skada, eftersom jag inte hunnit få nån riktig koll.Nu har jag gått igenom alla DD ´s inlägg vilket var hela 7 st. Mest svammel faktiskt och finns inget att ta på överhuvudtaget , Mkt snack om ulvar och onda och hade det funnits en ond utanför lyan så hade jag trott att det var DD faktiskt för det skulle vara så uppenbart att inte ens någon skulle misstänka henne bara för det , så jag undrar om det är en täckmantel helt enkelt ?
Den enda vettiga teorin som DD har kommit med är ett försvar av sig själv när det kom in en röst, nej jag tycker teorierna är väldigt svaga och helt klart har DD legat under radarn här.. . Jag reagerar även på DDs röst på Habina igår med tanke på DDs egna svammelteorier genom leken.
Med ovanstående teorier så fio röstar på Derring- Do
Jag inser att min brist på inlägg gör det svårt att få grepp om mig (och gör mig till ett enkelt byte), men det vore ju bra om vi faktiskt kunde hitta en ulv istället idag!