Halloween Hollow (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu ska jag banka lite hårt på de goda som kanske inte fattar
LÄS rollistan!
Vilka roller finns det som kan tänkas vilja hålla någon god eller ond efter första DL?
förutom onda?
Och kan dra slutsatser utifrån det ?
Allt handlar inte bara om siare/ ängelrollen ;)
OK?

Nu ska jag banka lite hårt på de goda som kanske inte fattar
LÄS rollistan!
Vilka roller finns det som kan tänkas vilja hålla någon god eller ond efter första DL?
förutom onda?
Och kan dra slutsatser utifrån det ?
Allt handlar inte bara om siare/ ängelrollen ;)
OK?

Fast jag har aldrig pratat om dl1... Så jag tror du fastnat på fel ställe.

Och det gjorde henne automatiskt ond?
Jag tror fortfarande att @Habina är god trots att hon satsar på fel häst...

Nej, det har jag verkligen inte skrivit? Jag inledde med "Hm, hade det funnits en ond utanför lyan hade jag trott att det var Habina och att LenaH var i lyan."
Men det finns ingen ond utanför lyan. Att Habina verkade lita på dig gjorde mig skeptisk till Habina då. Inget mer. Jag höll verkligen inte Habina som ond.

Jag VET inte. Jag nöjer mig med en ulv i taget och jag tror att jag hittat en i LenaH. Men om du tittar på dagens röstning lär det ju bli tydligare, särskilt om jag eller LenaH dör.

men du brukar faktiskt inte vara så blyg med att gå vidare i dina tankar=
Säg att du vet OM en ond- så bör det ju ge dig lite tankar i förlängningen vilka andra som kan vara onda- du verkar mest hitta bara goda`( och det i sig borde ge dig de andra onda?)

jag skulle faktiskt kunna tänka mig att ändra röst till Petrolium bara för att just fårulven vore bättre att få ut än en vanlig ulv eller psykopaten?
Men då måste ju alla andra som tror att LenaH borde vara godare än Niyama också vara med på tåget !

Någon får busvissla på @fio så hon är med på noterna nu! Om hon inte är lurvig :idea:

Jag sätter mig precis i bilen för att åka hem ifrån stallet men jag har fan bråttom.. Måste hinna laga mat och äta innan jag åker till jobbet.

Jag är beredd att röständra , måste bara läsa igenom leken.. Jag har hela tiden haft godvibbar av Lena men inga jävla fler stekpannor nu ?? Jag blir bara osäker på att DD helt plötsligt kommer här och eldar på mot Niyama eftersom DD är på min ondlista?? Känns som värsta drevet nu och jag blir jävligt tveksam till om jag blir lurad här oxå.. :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar