Ja om den nånsin är med igen så ska jag också komma ihåg det!ska komma ihåg den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja om den nånsin är med igen så ska jag också komma ihåg det!ska komma ihåg den
Sen tycker hon @Habina är skum, hur ställer du dig till det Habina?
OK så habina är nu oskum som tror sig ha hittat dig som god?Nja, jag tyckte det för att Habina verkade lita på dig.
OK så habina är nu oskum som tror sig ha hittat dig som god?
Det vet ju du att de är så det är rätt riskfritt att skriva.Det har jag redan skrivit om. Det kan förstås vara alibi men jag tror att Lenis och Habina är goda.
Har svarat på det också. Jag sitter liksom inte på facit, även om du vill få det att låta såDet vet ju du att de är så det är rätt riskfritt att skriva.
Vilka är de onda?
Jag har missat så det får du gärna upprepa?Har svarat på det också. Jag sitter liksom inte på facit, även om du vill få det att låta så
Nu ska jag banka lite hårt på de goda som kanske inte fattar
LÄS rollistan!
Vilka roller finns det som kan tänkas vilja hålla någon god eller ond efter första DL?
förutom onda?
Och kan dra slutsatser utifrån det ?
Allt handlar inte bara om siare/ ängelrollen
OK?
Jag har missat så det får du gärna upprepa?
Har bara sett att du misstänker LenaH?
Och det gjorde henne automatiskt ond?Nja, jag tyckte det för att Habina verkade lita på dig.
Habina, du vet att @Itwasnotmeguys är god. Tror du på allvar att jag skulle kunna lura henne? Min q-radar går oftast åt båda håll, det är därför jag och q har nån slags hatkärlek för varandra i lekarna.Fast jag har aldrig pratat om dl1... Så jag tror du fastnat på fel ställe.
Och det gjorde henne automatiskt ond?
Jag tror fortfarande att @Habina är god trots att hon satsar på fel häst...
Jag VET inte. Jag nöjer mig med en ulv i taget och jag tror att jag hittat en i LenaH. Men om du tittar på dagens röstning lär det ju bli tydligare, särskilt om jag eller LenaH dör.
En fråga till: Efter lynchen, när jag dött och jag visar mig vara god, vad tror du då? Vem/vilka är håriga?Fast jag har aldrig pratat om dl1... Så jag tror du fastnat på fel ställe.
jag skulle faktiskt kunna tänka mig att ändra röst till Petrolium bara för att just fårulven vore bättre att få ut än en vanlig ulv eller psykopaten?
Men då måste ju alla andra som tror att LenaH borde vara godare än Niyama också vara med på tåget !
Någon får busvissla på @fio så hon är med på noterna nu! Om hon inte är lurvig