Halloween Hollow (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bränn inte ut er på leken nu, hörrni! :heart

Ni är alla fantastiska, jag är rätt glad över att inte vara med i det här (trots att jag druckit lite vin och därmed antagligen skulle teoria JÄTTEBRA), nog jobbigt och spännande att sitta på sidan!

Spontant känns det som att den sidan som "vinner" den här kvällen är en värdig vinnare av hela leken :D

Men det har jag ju redan skrivit om tidigare idag?
har nu mycket snabbt kollat :
  1. Artline - bybo
  2. Batheart - vampyr
  3. bumpo/fio2
  4. Derring-Do
  5. Ferrari
  6. fio - lösmynt spion
  7. Giraffen
  8. Habina -bäst
  9. Hedinn - bybo
  10. Helium
  11. Itwasnotmeguys
  12. LenaH
  13. Lenis
  14. Niyama
  15. Petroleum
  16. quarter4ever - bybo
Ser jag på den här listan så känns det mest som att uteslutningsmetoden skulle vara bästa lösningen. Jag menar, några på den här listan måste ju vara ulvar. Jag vill tro att Itwasnotmeguys är god, baserat på hur hon skriver påminner hon om en annan spelare som var god, så henne lägger jag åt sidan. Sedan tycker jag att LenaH har tuggat sig igenom leken på ett typiskt sätt när hon är god, så jag vill gärna tro att hon är god.

Det lämnar kvar fio2 (som jag börjar bli osäker kring), Derring-Do (som jag nämnt innan att jag börjar bli misstänksam emot), Ferrari (eh?), Giraffen (som jag verkligen inte fått grepp om), Helium (som LenaH var misstänksam mot, så då kanske jag också borde vara det), Lenis (som jag vacklar kring), Niyama (som jag tycker spelar som hon brukar, men där något gnager) och Petroleum (som jag listat ut vem det är, men absolut inte huruvida hon är god eller ond).

Hurra så bra det (inte) gick att få fram någonting. :meh: :down: Får nog försöka läsa igenom leken igen ikväll, har inget dumt BSF att slösa tid på då. :p

Jag tänker att vi måste få ut en ulv. Men vem? Tyckte att tanken kring DD var vettig, tills hon kom in och kom med kloka invändningar. :banghead:

Men Helium är kanske ond? Eller öh??? Niyama??? :banghead: *noll koll kokosboll*

Jag tycker hon beter sig som hon brukar när hon är god, gräver och letar och kommer med teorier som är vettiga. Men jag kommer ärligt talat inte ens ihåg när hon var ond senast. :o

Jag känner mig alldeles för ringrostig/korkad för lek just nu. :banghead:

Tack! Där föll äntligen poletten ned för mig. Jag är lite trög ibland känner jag. :o

Habina röstar på LenaH

Efter att ha läst igenom vad som hänt från nattdl fram till den här rösten klarnade en del och jag misstänker nu att LenaH är ulv som försöker låtsas ha en helt annan roll. Därför får hon min röst ikväll.

Tyckte jag utvecklade så mkt jag kunde utan att hinta... Men ser man till de senaste kommentarerna mellan Niyama och LenaH så verkar de vilja "slåss" om samma roll. Så jag gick helt enkelt tillbaka och kollade vem som verkade mest trolig till att inneha den rollen.

Det var @Niyama så nu är jag mer benägen att hålla henne åt det godare hållet, vilket även gör att jag misstänker att hon kan ha rätt om att fio2 också är ulv.
känns som att den enda du utöver LenaH kan vara ulv är @fio?

Bränn inte ut er på leken nu, hörrni! :heart

Ni är alla fantastiska, jag är rätt glad över att inte vara med i det här (trots att jag druckit lite vin och därmed antagligen skulle teoria JÄTTEBRA), nog jobbigt och spännande att sitta på sidan!

Spontant känns det som att den sidan som "vinner" den här kvällen är en värdig vinnare av hela leken :D
Jag önskar att du fick skriva "Men vad gör ni!!" :D

DL 3
12:02 petroleum röstar på Derring-Do
16:32 fio röstar på Derring-Do
18:02 LenaH röstar på Niyama
18:35 Habina röstar på LenaH
19:03 Helium röstar på LenaH
19:03 Lenis röstar på LenaH
19:10 Itwasnotmeguys röstar på Niyama
19:13 Giraffen röstar på Niyama
19:46 Derring-Do röstar på Niyama
19:51 Ferrari röstar på LenaH

@Niyama
kvar att rösta?

DL 3

@Niyama
kvar att rösta?
Nej, hon la ju första på mig?

DL 3

@Niyama
kvar att rösta?
nej har röstat på LenaH

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 639
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar