Halloween Hollow (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tycker att det är särskilt påfallande att de som tycker att LenaH skulle vara ond , undantaget habina och lenis, faktiskt inte alls har tankar åt något håll i leken vilka som i övrigt kan vara onda?
Kan ni inte se det?
ja jag talar om @Ferrari och @Niyama
och för all del alteregot @Helium

Jag sätter mig precis i bilen för att åka hem ifrån stallet men jag har fan bråttom.. Måste hinna laga mat och äta innan jag åker till jobbet.

Jag är beredd att röständra , måste bara läsa igenom leken.. Jag har hela tiden haft godvibbar av Lena men inga jävla fler stekpannor nu ?? Jag blir bara osäker på att DD helt plötsligt kommer här och eldar på mot Niyama eftersom DD är på min ondlista?? Känns som värsta drevet nu och jag blir jävligt tveksam till om jag blir lurad här oxå.. :crazy:
Pja, du har ju lagt en meningslös röst på DD så det är väl dags att visa om du är hårig eller slät. ;)

Jag sätter mig precis i bilen för att åka hem ifrån stallet men jag har fan bråttom.. Måste hinna laga mat och äta innan jag åker till jobbet.

Jag är beredd att röständra , måste bara läsa igenom leken.. Jag har hela tiden haft godvibbar av Lena men inga jävla fler stekpannor nu ?? Jag blir bara osäker på att DD helt plötsligt kommer här och eldar på mot Niyama eftersom DD är på min ondlista?? Känns som värsta drevet nu och jag blir jävligt tveksam till om jag blir lurad här oxå.. :crazy:
har inte ens andats om en stekpanna ;)
jag busvisslade:)

Jag VET inte. Jag nöjer mig med en ulv i taget och jag tror att jag hittat en i LenaH. Men om du tittar på dagens röstning lär det ju bli tydligare, särskilt om jag eller LenaH dör.
Men det är väl inte riktigt din stil? En ulv i taget är väl gott och väl men eftersom du hävdar att du siat i natt så kan du ju inte göra det imorgon så vad tänker du göra då?

Eller nej just det, du dör i lynch imorgon eller vinner hela leken så du behöver inte ha några teorier. :idea:

Du hade mig som skum för att jag inte hunnit bidra, och sedan klagar du över att jag tänkt i samma linjer som du när jag hunnit läsa leken? :confused:

Jag tycker att det är särskilt påfallande att de som tycker att LenaH skulle vara ond , undantaget habina och lenis, faktiskt inte alls har tankar åt något håll i leken vilka som i övrigt kan vara onda?
Kan ni inte se det?
ja jag talar om @Ferrari och @Niyama

Jag tänker "en ulv i taget". Dagens lynch lär ju tydliggöra en del även för er andra, oavsett hur det går för mig. Jag är helt slut, på riktigt, av orsaker utanför leken.

Jag tror faktiskt inte att OM någon kunnat sia inatt att den hittat en ond- jag tror den hittat en god
Och då blir det lite jobbigt att förklara det ibland
Det är mitt intryck
Men så som denna lynch gestaltar sig så känns det rätt uppenbart att det finns två mot varandra som INTE är på samma sida oavsett:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 639
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar