Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pja, du har ju lagt en meningslös röst på DD så det är väl dags att visa om du är hårig eller slät.Jag sätter mig precis i bilen för att åka hem ifrån stallet men jag har fan bråttom.. Måste hinna laga mat och äta innan jag åker till jobbet.
Jag är beredd att röständra , måste bara läsa igenom leken.. Jag har hela tiden haft godvibbar av Lena men inga jävla fler stekpannor nu ?? Jag blir bara osäker på att DD helt plötsligt kommer här och eldar på mot Niyama eftersom DD är på min ondlista?? Känns som värsta drevet nu och jag blir jävligt tveksam till om jag blir lurad här oxå..
har inte ens andats om en stekpannaJag sätter mig precis i bilen för att åka hem ifrån stallet men jag har fan bråttom.. Måste hinna laga mat och äta innan jag åker till jobbet.
Jag är beredd att röständra , måste bara läsa igenom leken.. Jag har hela tiden haft godvibbar av Lena men inga jävla fler stekpannor nu ?? Jag blir bara osäker på att DD helt plötsligt kommer här och eldar på mot Niyama eftersom DD är på min ondlista?? Känns som värsta drevet nu och jag blir jävligt tveksam till om jag blir lurad här oxå..
precisPja, du har ju lagt en meningslös röst på DD så det är väl dags att visa om du är hårig eller slät.
Pja, du har ju lagt en meningslös röst på DD så det är väl dags att visa om du är hårig eller slät.
Men det är väl inte riktigt din stil? En ulv i taget är väl gott och väl men eftersom du hävdar att du siat i natt så kan du ju inte göra det imorgon så vad tänker du göra då?Jag VET inte. Jag nöjer mig med en ulv i taget och jag tror att jag hittat en i LenaH. Men om du tittar på dagens röstning lär det ju bli tydligare, särskilt om jag eller LenaH dör.
har inte ens andats om en stekpanna
jag busvisslade
Jag har släppt DD som ond faktiskt oavsett om helium skulle vara ond eller godhar inte ens andats om en stekpanna
jag busvisslade
En fråga till: Efter lynchen, när jag dött och jag visar mig vara god, vad tror du då? Vem/vilka är håriga?
Den här frågan gäller @Lenis också.
Du hade mig som skum för att jag inte hunnit bidra, och sedan klagar du över att jag tänkt i samma linjer som du när jag hunnit läsa leken?Jag sätter mig precis i bilen för att åka hem ifrån stallet men jag har fan bråttom.. Måste hinna laga mat och äta innan jag åker till jobbet.
moi?Nä men du har gjort tillräckliga tabbar tidigare som genererat i flera stekpannor haha
gasa på !Men jag kan fan inte sitta och läsa leken i bilen på väg hem.. och hålla på! Måste komma hem först!
och du anser fortfarande att det är mer sannolikt att LenaH är detDå är niyama hårig.
Du hade mig som skum för att jag inte hunnit bidra, och sedan klagar du över att jag tänkt i samma linjer som du när jag hunnit läsa leken?
ja vem sjutton är inte detJag har inte tänkt i några linjer som du alls? Jag är bara rädd över att bli lurad här!
och vilka andra?Då är niyama hårig.
och vilka andra?