Har vi fått nya DL eller är det samma hela leken? Kollar första inlägget o det står bara tis-ons. @Blacksmithfarm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Niyama kanske mest för att hon INTE sticker ut , och känns därför lite avvaktade. Att hon dividerar och resonerar och flörklarar kan hon nog göra oavsett sida skulle jag tro. Svårbedömd helt enkelt
Det är min erfarenhet att ulvar kan råka vara lite slarviga faktiskt just med små detaljer när de skriver och läser just för att de har facit ( i alla fall så sett att de vet vilka som är onda och goda )Men hur svårt ska det vara att förstå att jag bara läste fel, det var ju inte särskilt viktigt? Hur många gånger ska jag liksom skriva det? du skriver fortfarande inte alls varför det vore ulvigt och det är DET jag funderar på. Varför skulle jag läsa slarvigare som ulv då när man verkligen vill vara smidig?
Men hur svårt ska det vara att förstå att jag bara läste fel, det var ju inte särskilt viktigt? Hur många gånger ska jag liksom skriva det? du skriver fortfarande inte alls varför det vore ulvigt och det är DET jag funderar på. Varför skulle jag läsa slarvigare som ulv då när man verkligen vill vara smidig?
Ja så sett har du en poäng. Men annars upplevde jag dig lite tillbakadragen igår och fram till jag skrev min lilla sammanfattning så hade jag helt enkelt ingen annan uppfattning om dig så här långt. Det kan ju ändra sig under kvällen men svårbedömd är du ( för mig ) Dvs du kan vara precis vad som helstVad menar du med att jag inte sticker ut? Igår tycker jag ju att jag stack ut genom att lägga första rösten med värdelös motivering för att få igång leken. Alltså, det skulle jag kunna göra oavsett roll men det känns lite märkligt att du anser att jag inte sticker ut.
Har ju hänt att ulvar slarvat (eftersom de ändå vet vilka som är onda). Det är ju också ganska vanligt att bli misstänkt för. Nu kan ju även goda läsa fel, men jag fattar inte varför du tycker det är så konstigt att du blir misstänkt när du lyckades få in två grejer som var totalfel i ditt inlägg? Jag tycker din reaktion på detta är skummare än att du skrev fel.
Har ju hänt att ulvar slarvat (eftersom de ändå vet vilka som är onda). Det är ju också ganska vanligt att bli misstänkt för. Nu kan ju även goda läsa fel, men jag fattar inte varför du tycker det är så konstigt att du blir misstänkt när du lyckades få in två grejer som var totalfel i ditt inlägg? Jag tycker din reaktion på detta är skummare än att du skrev fel.
varsegoNu får jag säkert en röst på mig för att jag missade det Tack för snabb info!!
@Lenis Som Niyama skriver här så brukar vi tänka och spela lite på samma sätt i ulvlekar, därav att vi ofta håller med varandra. Det säger inte ett skit om våra roller, förra leken höll jag med Niyama genom hela leken, som exempel, då var hon jätteond och jag jättegod.Men va? Skulle jag som ond typ hålla min ulvkollega om ryggen? Sen anser jag ingenting om Hedinn, hon och jag brukar oftast ha liknande tankar om det som sker i leken men det säger ingenting om hennes roll. Igår fick jag tanken om att hon var Batheart men idag när jag tittar på röstningen efter alla diskussioner så är jag inte lika säker.
Går som i alla lekar inte att vinna när jag diskuterar med dig eftersom du alltid kommer fram till att du inte gillar det jag skriver oavsett om jag sedan visar mig vara siare o ha haft rätt all along.. Så enligt dig får jag inte ifrågasätta teorier mot mig för då är DET ulvigt även om teorin sig är rätt kass?
Det går ju liksom inte att vinna mot dig då. Men rösta på mig för all del så får vi se att du har lika fel som alltid! Be my guest.
Oj, det där kändes ju lite onödigt. Är det inte bättre att acceptera att man har olika spelsätt och tycker olika saker är misstänkta? Alla måste ju få ha sin egen åsikt och teoria på sitt sätt.Går som i alla lekar inte att vinna när jag diskuterar med dig eftersom du alltid kommer fram till att du inte gillar det jag skriver oavsett om jag sedan visar mig vara siare o ha haft rätt all along.. Så enligt dig får jag inte ifrågasätta teorier mot mig för då är DET ulvigt även om teorin sig är rätt kass?
Det går ju liksom inte att vinna mot dig då. Men rösta på mig för all del så får vi se att du har lika fel som alltid! Be my guest.
Oj, det där kändes ju lite onödigt. Är det inte bättre att acceptera att man har olika spelsätt och tycker olika saker är misstänkta? Alla måste ju få ha sin egen åsikt och teoria på sitt sätt.
Så är det verkligen! Detta gällde något helt annat. Men vi lämnar d tycker jag
Samma, tror inte det kommer ändras, men skriver kommande DL-tider i uppdateringarnaHar vi fått nya DL eller är det samma hela leken? Kollar första inlägget o det står bara tis-ons. @Blacksmithfarm
Vad gällde det då? Jag skrev att jag tycker din reaktion känns skummare än felskrivningen och du högg som en kobra pga det inlägget? Jag tyckte det var kul att du är med igen, men nu känns det ärligt talat inte så kul eftersom ditt påhopp kändes mer personligt än som svar på teorier.