Jag tänkte rätt länge på om jag skulle skriva det i tråden men kom på att ulvarna ju redan känner till vilka som är goda eftersom vi inte har onda utanför i leken.Nu har jag bara snabbt läst igenom leken idag och vill skriva vad jag tänker innan jag läser igenom den igen. Jag tänker som Lena att Hedinn kan vara Batheart och Hedinn med sina röständringar försökte rädda Bat. Att Hedinn sen röstade på Lena var i ett försök för att få Lena att förstå att Hedinn är Batheart. Hedinn är väl känd för konstiga hintar?
Men att avslöja att man tror att Batheart och Hedinn är samma person är något jag hade hoppats inte skulle bli avslöjat då det gynnar ulvarna.Men /nu säger jag kanske emot mig själv) det gör att Lena inte känns jätte ond då ulvarna troligen hade hållit det för sig själva och att Lena inte hade behövt säga det högt. Men däremot får dig mig att vilja fundera på Lenis som det kändes att hon ville gräva lite. Kan ha varit en ulv som försökte få info?
Sedan funderar jag över Q. Jag förstår inte varför pyskopaten skulle vilja bli utröstad och den teorin känns konstig då Q som ulv inte hade velat offra pyskopaten tidigt. Även Habina hängde på den teorin. Sedan kan jag hålla med Q om att Hedinns inlägg som hon tog bort såg konstig ut men jag tycker nog det är mäkligt att en god Q inte röstade där igår. Men jag vet att Q har svarat på varför hon inte gjorde det och jag måste läsa igenom leken lite noggrannare. Jag har bara stressat igenom texten via mobilen när jag satt på bussen och jag är inte kapabel att leka via mobilen.